G4Media.ro

Teste vechi de 6 ani au fost publicate pe post de modele…

Foto: Freepik.com

Teste vechi de 6 ani au fost publicate pe post de modele noi pentru Evaluarea la clasele a II-a și a IV-a 2020. Între timp, elevii învață după o programă școlară nouă

Ministerul Educației a publicat astăzi, pentru clasele a II-a și a IV-a care luni încep cursurile, modele de teste vechi de 6 ani și realizate conform unei programe școlare care nu mai este în vigoare. Modelele concepute de Centrul Național de Evaluare și Examinare au fost făcute publice pe portalul edu.ro sub titlul “NOU: modele de teste”.

Paradoxal, aceleași modele de teste, care au fost realizate de CNEE ca model pentru evaluarea din anul școlar 2013-2014, au servit și anul trecut drept subiecte care să ajute învățătoarele să se pregătească pentru noul an școlar și pentru testarea de la final de an.

Instituția a publicat modelele vechi de teste updatând astăzi pagina creată din 2017 pe site-ul oficial al Ministerului Educației cu informații despre “Evaluări naționale la finalul claselor a II-a și a IV-a”. Modelele “noi” au apărut în aceeași zi în care a anunțat noul calendar al Evaluărilor naționale de la finalul claselor a II-a, a IV-a și a VI-a 2020.

 

 

 

 

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

3 comentarii

  1. Ati vrut PSD, aveti PSD. Daca vreti invatamant, votati altceva.

  2. Dacă sunteti incompetenți sau rău intenționați, de ce mai vorbiți sau mai scrieți????!!!!!! Testele vechi de 6 ani pot fi mai bune decât testele de azi, chiar dacă s-a schimbat programa. Dar, vreți sa va faceți și voi treaba, sa treacă timpul, nu – i asa? Sau, poate va place sa jigniți oamenii…

    • Esti constient ca elevii invata dupa un anumit curriculum prestabilit, nu? El este format dupa programa propusa pe care s-au facut si manualele, dar si testele.
      Daca, sa spunem, tu ai exemple ca ultima planeta e Pluto si avem X numar de planete, iar in noua materie afli ca Pluto e Pitic, nu Planeta si deci numarul scade cu 1, ce crezi ca se va intampla elevilor care se bazeaza pe un model invechit?

      E ca si cand ai spune „ce conteaza ca evolueaza tehnologia, e ok sa invete zidarul sa dea cu var, doctorul sa taie doar cu bisturiu si sa bajbaie cu mana, iar procurorii sa nu foloseasca dovezi bazate pe tehnici noi, ba chiar sa invete meseria pe ceva de acum 30 de ani”.

      Pentru tine o avea sens, dar na, eu-s mai naiv si ma gandesc ca ce imi preda, trebuie sa ma si ajute in viata, stii?