G4Media.ro

Tematica de BAC și Evaluarea Națională va fi “puternic adaptată”, anunță ministrul…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

6 comentarii

  1. De-a lungul timpului, cu pandemie sau nu, s-a tot scos din materie, incat aproape nu a mai ramas nimic.
    Nu mai ramane decat sa se dea la examene sa deseneze fiecare elev ceva, la libera alegere. Ca adunarile si scaderile sunt deja mult prea grele. Ca sa nu mai vorbim de inmultiri si impartiri care pentru cei mai multi levi sunt practic imposibile.
    Daca nu ma credeti, dati elevilor pe care ii intalniti sa faca o impartire si o sa vedeti ce surprize aveti.
    Scopul invatamantului romanesc este demotivarea si demoralizarea elevilor destepti si capabili si uniformizarea, aducerea tuturor la nivelul celor mai slabi. De ce? Stie toata lumea.
    Si se profita de pandemie pentru atingerea acestui scop

    • Nu te supăra dar opinia ta este total greșită. Compară și tu programa din România cu celelalte din Europa și vei vedea că noi avem cea mai multă materie in programă. Ce se face la noi in clasele 11-12, la profilele teoretice, este deja materie de colegiu/universitate în restul statelor membre UE. Și oricum în programă sunt foarte multe lucruri inutile, în special la cea de la proba de română unde se pune accentul pe cât de bine ai ‘tocit’ un eseu și nu pe cât de bine ai înțeles operele. Degeaba are toată lumea părerea că elevii din România sunt cei mai proști (unii chiar sunt) când în realitate pe ei se pune cea mai mare presiune față de celelalte țări …

    • Cred ca un elev de la cls a Viii a ar trebui sa fie mai bine pregătit profesional.

  2. examenele acestea au ajuns o bătaie de joc, adaptările succesive făcute și până acum au condus la lipsa oricărei exigențe, din acest motiv aceste generații sunt in bună parte generații de semianalfabeți…cei care au decis si decid la vârful învățământului românesc sunt niște iresponsabili si ar trebui cândva să răspundă de acest dezastru….ei sunt total vinovați de acest dezastru, nu profesorii.

  3. Dacă tot se duc cei de-a 8a si a 12a barimi băgați la cei de la capacitate regula aia în care trebuie sa ai peste 5 .

  4. Degeaba avem materie,dacă elevii nu învață ce să facă cu ea…Nu comparați materia de examene cu cea din alte țări, pt că ei au și abilități de a pune în practică, în schimb ,noi…NU!