G4Media.ro

STUDIU Doar patru din zece români mai reuşesc să facă economii, faţă…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

3 comentarii

  1. „Pentru constituirea unui depozit bancar, trei sferturi dintre clienţi preferă interacţiunea directă cu funcţionarul bancar (78%)”–> despre ce digitalizare vorbim? Cum sa fie implementata cu succes digitalizarea in sistemul bancar, din moment ce nea Gheorghe prefera sa vina la banca si sa vorbeasca la un ghiseu? Oamenii trebuie educati in acest sens, insa Catu are probabil alte prioritati. Guvernul trebuie sa le ofere incredere oamenilor in mediul on- line si in tranzactiile on line. Intercatiunea cu functionarul de la ghiseu trebuie sa aiba loc doar in cazuri urgente sau in anumite situatii care necesita o consiliere aparte.

    • PSD de ce n-a făcut asta cât a fost la putere? Aveau ca prioritate furtul din bani publici.

  2. „Pentru constituirea unui depozit bancar, trei sferturi dintre clienţi preferă interacţiunea directă cu funcţionarul bancar (78%)”–> despre ce digitalizare vorbim? Cum sa fie implementata cu succes digitalizarea in sistemul bancar, din moment ce nea Gheorghe prefera sa vina la banca si sa vorbeasca la un ghiseu? Oamenii trebuie educati in acest sens, insa Catu are probabil alte prioritati. Guvernul trebuie sa le ofere incredere oamenilor in mediul on- line si in tranzactiile on line. Interactiunea cu functionarul de la ghiseu trebuie sa aiba loc doar in cazuri urgente sau in anumite situatii care necesita o consiliere aparte.