Home » Studiu de ,,mântuială” pentru Autostrada Unirii: ,,Proiectare la nivel de schiţă / Coperţi în loc de planuri / Interes scăzut şi lipsă de profesionalism” Raport dur al CNAIR care explică de ce a respins studiul de fezabilitate pentru A 8

Studiu de ,,mântuială” pentru Autostrada Unirii: ,,Proiectare la nivel de schiţă / Coperţi în loc de planuri / Interes scăzut şi lipsă de profesionalism” Raport dur al CNAIR care explică de ce a respins studiul de fezabilitate pentru A 8

04 sept. 2021
Studiu de ,,mântuială” pentru Autostrada Unirii: ,,Proiectare la nivel de schiţă / Coperţi în loc de planuri / Interes scăzut şi lipsă de profesionalism” Raport dur al CNAIR care explică de ce a respins studiul de fezabilitate pentru A 8
SF A 8 Domneşti
Ascultă articolul

Raport devastator al Companiei de Drumuri la adresa firmei din Spania care a predat Studiul de Fezabilitate pentru tronsonul de autostradă Târgu Mureş – Târgu Neamţ, parte din Autostrada Unirii- A 8.

Urmărește cele mai noi producții video G4Media
- articolul continuă mai jos -

Într-un raport de 27 de pagini realizat de Direcţia Tehnică din CNAIR şi consultat de Economedia, se arată motivele respingerii Studiului de Fezabilitate, principalele probleme invocat fiind nivelul scăzut al documentaţiei şi presupusa lipsă de profesionalism din partea Prestatorului : ,,În urma analizei efectuate s-a constatat faptul că o mare parte din observaţiile emise anterior, pentru revizia 0 a Studiului de Fezabilitate nu au fost implementate. Astfel, se constată un interes scăzut şi o lipsă de profesionalism din partea Prestatorului care se traduce printr-un nivel scăzut de calitate a documentaţiei” se arată în raportul Companiei de Drumuri redactat în cele trei săptămâni de la primirea documentaţiei pe un stick.

Raport CNAIR

Citește integral pe economedia.ro

Comentarii
  • Camelian Propinatiu

    S-ar zice niciodată nu s-au luat în serios autostrăzile spre Moldova, poate şi pentru că ar profita de ele şi basarabenii!

    • Poate pentru că Rusia are interese ca Moldova să rămână sub influența ei, iar clasa noastră politică a fost infestată de-a lungul timpului de KGB.

  • Studiul asta a fost facut de niste mafioti doar pentru a se sifona bani, nu pentru facut vreo autostrada!
    Sa nu uitam ca acest contract a fost semnat in mai 2019, la Iasi, de ministrul Transporturilor, celebrul Razvan Cuc (PSD), presedintelei CJ Iasi de atunci, Maricel Popa,si fostul director al CNAIR, Narcis Neaga (pus de PSD acolo sa sifoneze bani)!
    S-a spus inca de atunci atunci ca sunt prea PUTINI bani pentru un asemenea studiu, dar s-a mers inainte: firma spaniola avea de gand ca pentru 18 milioane de lei sa dea inapoi doar niste coperti si cateva harti (ce a si facut), iar PSD trebuia sa ia parandaratul!
    Oricum PSD nu avea de gand sa faca vreo autostrada in Moldova, nu e clar? 😀

    • Si asa s-au facut toate autostrazile in Romania de au costat mai mult decat o autostrada in Germania sau Suedia. Pe banii cui?

    • Așa, așa,inteligentule, peeseedee peeseedee….

  • Viata bate filmul si lumea bate campii

    Lucrurile astea se intampla de dupa 90 faptul ca cineva vine la pret de dumping la o licitatie de SF sau de PT nu e un lucru nou se intampla si azi din minim 2 motive:
    1 – vin la pret scazut si dupa vin in asociere cu alta firma la executie avand toate datele din teren stiu care e valoarea si marginea
    2- firme relativ mici din lipsa de contracte si care spera sa aditioneze contractele

    P.S. Pe mine personal ma distreaza usurinta cu care se bate campii pe aici si in acelasi timp daca nu stiti directorul general al CNAIR este MARIANA IONITA OMUL LUI MIRON MITREA si pusa in functie de Ludovic Orban in 2019 😂😂😂😂
    Astept cu interes cand nu va mai fi drulau la guvernare cum va scrie G4 media de CNAIR 😂😂😂

    • Poti sa astepti cu interes cat vrei, contractul pentru mizeria asta a fost semnat de Cuc, Neaga, Maricel Popa, toti PSD. Evident, cand PSD era la putere. Nu de drulau, cum ii zici tu.

  • zdranga_banga

    Dacă era multi….frectionalul Bode ministru la Transporturi eram 1000% sigur ca plătea proiectul așa cum era făcut și ii dădea li Câțu șpaga sa va dacă e “ prețul corect”

  • Autostrada nu trebuia să se facă. PSD-ul găsise o metoda , care sigur a mai fost folosita de a sifona banii. Daca erau tot ei la butoane , luau studiul de la spanioli așa nefăcut cum era, îl țineau la sertar până expira, apoi comanda altul. Timpul trece, șpaga merge.

Lasă un răspuns

Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.
Vă rugăm să țineți cont că folosirea injuriilor, a limbajului instigator la ură, a apelurilor la violență sau trimiterea repetată, în mod abuziv, a aceluiași comentariu pot duce nu doar la ștergerea mesajului, ci și la suspendarea temporară a dreptului de a comenta. Site-ul nostru încurajează dezbaterile aprinse, dar civilizate. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru contribuția la o discuție bazată pe argumente, nu pe atacuri.

Citește și

Top Articole