G4Media.ro

STB: 181 de vehicule erau pe traseu duminică dimineaţa, la ora 8:00

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

15 comentarii

  1. S-a mai deșteptat lumea nu mai merg ca oile după hoții PSD.

  2. Uite, nu sunt toți hoți, nu sunt toți slugile PSD. Restul ce fac? Dacă nu ies pe traseu, să fie dați afară, Tribunalul București a decis că greva e ilegală.

  3. Eu percep aceasta grevă ca ceva rău, negativ. Sunt destule alte lucruri care ne îngrijorează si ne fac rau. Cererile nejustificate de bani mai multi, creează inechități in societate și ar trebui stopate prin legi precise și justiție.
    Dar vedeți, acestea sunt mijloacele PSD-ului de a suci mintea oamenilor, de a le încuraja tupeul, chiar nerușinarea, unora care nu prea înțeleg ei ce este democrația.

  4. Noii mineri ai PSD susținuți și de AbUR- iști. Ei sunt mai presus de lege. Rușine!

  5. Mă deranjează concluziile docte în necunostinta de cauză ale prostacilor.

  6. Concluzie de bun-simț: șoferii de autobuze sunt implicați până peste cap în furtul de motorină. Toți ar trebui luați la bani mărunți.

  7. Dați afara Ciuma Roșie! Va ajuta acum și decizia tribunalului, nu mai tergiversati concedierile. Mai putem răbda un timp, pana angajați alți șoferi.

    • Soluția corectă și legală, iar cei nemulțumiți sunt liber să- și găsească un loc de muncă cum și- l doresc. Și morții în cimitir se înlocuiesc.

  8. au fost si multe erori strategice ale conducerii STB in acest caz de greva „paralizanta”.
    stia tot satul ca se pregateste ceva..
    in 6 luni, pas cu pas, directorul si sefii STB „dedicati” trup si suflet binelui calatorului bucurestean, aveau timp sa identifice ilegalitatile si angajatii nemit8vati, lenesi sau hoti, d8nd8calist8i verosi, etc..nimic. sedinte lungi, inutile, planuri irealizabile, nimic …nimic.

  9. si un cuvant de organigrama STB. au 11 mii de angajati. un orasel lucreaza la STB.
    4000 de soferi si restul ?
    s0ferul poate fi responsabilizat, la banii incadati poate sa dea 10-15 minute cu mopul si matura, la final de cursa sa spele masina si sa incarce singur motorina..pe baza de cartela, totul trasabil. nu e nimic complicat, dar se vrea o inertie a lucrurilor.