G4Media.ro

Starea de sănătate a unui pacient s-a agravat imediat după administrarea dozei…

Starea de sănătate a unui pacient s-a agravat imediat după administrarea dozei de rapel a vaccinului Pfizer / CNCAV spune că deteriorarea stării acestuia este cauzată de bolile cronice ale bărbatului, iar asocierea cu vaccinarea reprezintă o coincidență

Starea de sănătate a unui pacient de 64 de ani, dependent de dializă s-a agravat imediat după administrarea dozei de rapel a vaccinului Pfizer, însă CNCAV spune că, din informațiile de până acum, deteriorarea stării acestuia este cauzată de bolile cronice ale bărbatului, iar asocierea cu vaccinarea reprezintă o coincidență.

Comunicatul CNCAV:

Direcția de Sănătate Publică a Municipiului București (DSPMB) și Institutul Național de Sănătate Publică (INSP) au efectuat verificări în cazul unei persoane care a prezentat un eveniment advers sever, după administrarea dozei de rapel cu vaccinul Pfizer/BioNTech.

Potrivit datelor puse la dispoziție de DSPMB, este vorba despre un pacient în vârstă de 64 de ani, cu multiple boli cronice, aflat în procedură de dializă cronică, căruia i s-a administrat prima doză de vaccin Pfizer (Comirnaty), la data de 26 ianuarie a.c., iar doza a II-a, în ziua de 16 februarie a.c., la un centru de vaccinare deschis în proximitatea cabinetului în care făcea dializă.

După rapel, pacientul a fost supravegheat conform procedurilor timp de 15 minute, perioadă în care starea sa de sănătate a fost bună. Ulterior, acesta s-a deplasat într-un corp alăturat al clădirii centrului de vaccinare pentru efectuarea ședinței de hemodializă. Înainte de începerea procedurii, pacientul prezenta o stare generală bună, cu ușoară dispnee și tensiune arterială crescută, simptomatologie asociată cu afecțiunile preexistente.

S-a decis începerea procedurii de hemodializă, însă în timpul acesteia, starea generală a pacientului s-a agravat. Echipa medicală a intervenit imediat, l-a stabilizat și a solicitat transportul de urgență a pacientului la Spitalul Clinic de Urgență București. În prezent, starea de sănătate a pacientului este stabilă, conform informațiilor transmise, fiind atent monitorizat de cadrele medicale de specialitate din Secția Anestezie – Terapie Intensivă (ATI).

Pe baza informațiilor puse la dispoziție până în prezent, se concluzionează că deteriorarea stării pacientului este cauzată de progresia bolilor cronice de fond dezechilibrate anterior vaccinării. Astfel, asocierea cu vaccinarea reprezintă un eveniment coincident.

sursa foto: Inquam Photos/ Virgil Simonescu

Donează prin PayPal paypal icon
Donație recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Abonează-te la newsletter

11 comentarii

  1. Asa zic medicii si de E-uri din alimente ca nu provoaca cancer , cine naiba sa ii mai creada pe astia.
    Sa prezinte medicul dovada ca nu s-a imbolnavit de la vaccin.
    Ai naibii fomisti nu le mai ajunge spaga , calca pe cadavre acum .

    • Pe scurt cum unii sunt alergici la antibiotice sau la gluten, altii sunt altii alergici la monopropilen-glicolul din vaccinuri. Normal ca o reactie alergica nu face bine la rinichi.

      Dar poate fi si o alta varianta, bolnavii cronici pot sa confirme. Din cate inteleg oricum este pe dializa si acolo sunt probleme pe procedura folosita la dializa in Ro. Nu se masoara electrolitii si nu se fac analizele complete si nu se compenseaza. De aceea poate sa se simta foarte rau de la dializa, chiar daca totul e facut corect!

  2. Sigur simplă coincidentă.
    Dacă murea nevaccinat era de la covid.
    Manipulare ieftină.
    Vaccinul este sigur .
    Nu există vaccin sigur .

  3. Asta e un caz interesant de etica jurnalistica. Deci scrii un articol in care ai doar fapte concrete, reale si totusi contribui la curentul antiștiințific și anti-vaxxer. De ce? Pentru ca nu amintesti idiotului de cititor ca pentru acest caz in care exista o mica posibilitate ca nu a fost o coincidenta sunt alte zeci de mii (doar la noi in tara) in care vaccinul nu a cauzat nici o problema.
    Si chiar daca ai pune un paragraf suplimentar care sa amintească zecile de mii de cazuri cu zero suspiciuni, tot nu ar fi suficient. Suficient ar fi daca pentru fiecare astfel de caz pozitiv ai scrie cate un articol. Popescu s-a vaccinat, a scapăt de grija COVID. Ionescu s-a vaccinat, nu se mai teme pentru viata și sănătatea lui. Etc.

    • Vaccineaza-te ,nu mai manca rahat.

    • Etic este sa spui de la inceput ca nu exista vaccin sigur, ci ca prezinta un risc, dar foarte mic, care fata de beneficii, e neglijabil. Dar sa nu-l ascunzi.

      Sa luam exemplu vaccinul ROR, pe care il face toata lumea. 1 la 1.000.000 are incidenta pentru panencefalita post vaccinare. Care duce la deces. Ce i-ai spune parintelui care are ghinionul sa fie implicat in acel caz? Ca societatea, per ansamblu castiga enorm de pe urma atenuarii/eradicarii celo trei boli?
      Crezi ca asta ar ajuta, dupa ce i-ai spus ca e sigur vaccinul?

      Asa ca ambele lagăre lucreaza pe langă etică. 🙁

  4. Bv Florin!!! Acelasi lucru sa l spui si despre covid!
    La un singur caz de covidenie grava mai sunt sute de mii de asimptomatici!! Corect ?? Corect

  5. Întrucât doar 1 la un milion dintre vaccinuri pot agrava starea de sănătate eu propun sa nu mai fie anunțate acestete evenimente, când unuia i se face rău sau da ortul popii. Evident ca ele sunt simple coincidente. De ce trebuie sa fim noi informați de toate coincidentele din lumea asta?

  6. „Starea de sănătate a unui pacient”
    De unde știți ca era pacient?

    • „Potrivit datelor puse la dispoziție de DSPMB, este vorba despre un pacient în vârstă de 64 de ani, cu multiple boli cronice, aflat în procedură de dializă cronică”
      Procedura de dializa = pacient

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.