G4Media.ro

Sorin Grindeanu, întrebat despre stadiul tronsonului 1 al Drumului Expres Craiova –…

SURSA FOTO : Horaţiu Cosma Ministerul Transporturilor

Sorin Grindeanu, întrebat despre stadiul tronsonului 1 al Drumului Expres Craiova – Piteşti: ”Sunt undeva la 52-53% realizare/ Cei de la Tirrena Scavi nu au făcut aproape nimic”

Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, a declarat, joi, la Drobeta Turnu Severin, că societatea Tirrena Scavi, care are deja două certificate negative şi care realizează tronsonul 1 al Drumului Expres Craiova- Piteşti, ”nu a făcut aproape nimic” şi a avertizat că dacă lucrurile nu se vor îmbunătăţi, se va intra pe calendarul rezilierii contractului.

Potrivit lui Sorin Grindeanu, tronsonul 1 al Drumului Expres Craiova-Piteşti este realizat în proporţie de 52 – 53 la sută.

”Sunt undeva la 52-53 la sută din realizare, doar că în ultima perioadă cei de la Tirrena Scavi nu au făcut aproape nimic. Au primit dpuă certificate negative. În perioada următoare, conform legii, îl vor primi şi pe al treilea, dacă lucrurile nu se îmbunătăţesc. Pe tronsonul 2 se circulă deja, pe 3 se lucrează foarte bine şi progresu este bun şi pe tronsonul 4. Nu sunt adeptul, de pe poziţia de ministru, să fac show în faţa camerelor de luat vederi, să rup contracte şi după aceea să ne chinuim, sau să se chinuie la CNAIR 2-3 ani până găsesc pe altcineva care să reia acel contract din stadiul rămas. De fiecare dată încerc să găsesc soluţiile potrivite, astfel încât contractele să meargă mai departe”, a declarat Sorin Grindeanu.

Ministrul Transporturilor a precizat că aceeaşi companie mai are lucrări, la unele dintre ele mobilizarea fiind ceva mai mare.

”Apelurile mele, către această companie, în aceste luni, nu doar pentru această lucrare, ci şi pentru centura Timişoarei, e aceeaşi companie care lucrează acolo şi care mai are un contract cu CNAIR, DN2- A2, pe centura Bucureşti, pe zona de Nord. Apelurile mei către ei au fost legate de a-şi schimba ritmul de lucru. Dacă pe centura Timişoarei pot să spun că au început să lucreze mai bine, dar nu la nivelul la care mi-aş dori, la celelalte două, din păcate, lucrurile nu merg bine”, a declarat Grindeanu.

Sorin Grindeanu s-a referit şi la o eventuală reziliere a contractului cu societatea italiană.

”Eu nu vreau să mă antepronunţ, mi-aş dori să nu fie cazul (să rezilieze contractul – n.r.), mi-aş dori să se termine cât de repede şi acest prim tronson pentru că la anul în mod sigur se va da drumul la tronsonul 3 şi se va înainta foarte mult pe tronsoanele 2,3 şi 4, îl ştim pe constructorul pe care îl felicităm, a spus că încearcă inclusiv tronsonul 4 să îl finalizeze până la finalul anului 2023. Cel mai prost lucru este să nu iei nicio decizie. Şi atunci vom intra pe acest calendar, cu toate riscurile, dacă lucrurile nu se vor îmbunătăţi”, a subliniat Grindeanu.

sursa: News.ro

Donează prin PayPal paypal icon
Donație recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Abonează-te la newsletter

Citește și...

5 comentarii

  1. Tirrena Scavi nu au făcut aproape nimic pentru că Grindeanu a făcut chiar nimic.
    Ce penibil e să te faci singur de râs că nu ești in stare să controlezi ca ministru o lucrare de a ta.
    Mafioții au dat toate lucrarile mari de milioane de euro la companii străine și acum se plâng ca nu sunt gata.
    Mafioți și trădători de țară.

  2. Grindeanu a fost pus min transporturilor special să blocheze tot.

  3. Daca Tirrena Scavi nu este capabila sa livreze (si nu vorbim de un contrcat ci de mai multe…), are coraj grindeanu sa ii excluda 10 ani de la viitoare licitatii?

    Pe de ata parte, ati auzit sa fie tras la raspundere/anchetat/condamnat ala (sau aia) care fac in bataie de joc contractele din partea CNAIR? Nu e clar ca d’alde Tirrena Scavi profita de contracte penibile, clar in defavoarea noastra, si nu se tem ca vor pati ceva? Ba chiar castiga pe banda rulanta alte viitoare lucrari… Apare grideanu, mimand supararea si furia, face titluri in presa apoi o luam de la capat… Si noi ramanem sa facem accidente pe drumuri proaste si putine.

    So, le verifica cineva averile alora din CNAIR? Ca-s sigur spaguiti…

  4. Cum este posibil ca un beneficiar (CNAIR) sa accepte situatia ca 3 tronsoane, care au inceput mai tarziu, care sunt mai mari si mai complexe sa poata fi terminate mai repede decat tronsonu 1 care a inceput mai devreme, este mai mic ca suprafata si mai putin complex? Ce urmarire a realizarii investitiilor promovate este aceasta? Acest lucru trebuie sa fie o lectie pentru CNAIR si sa nu se mai repete in veci.

  5. De ce îl întreabă cineva ceva pe grindeanu? Eu știu ca ultima păpușă matrioska se pune în vitrina si se admira catbde frumoasa e…nu cat de deșteaptă.🤭🤭🤭
    Lăsați copilu ce a supt de la dracnea sa suga acum de la ciolacu si nu il mai deranjați cu întrebări.