G4Media.ro

Sorin Grindeanu: ”Au fost depuse 6 oferte pentru proiectarea şi execuţia lucrărilor…

sursa foto: API

Sorin Grindeanu: ”Au fost depuse 6 oferte pentru proiectarea şi execuţia lucrărilor pentru Lotul 2 al Autostrăzii Lugoj – Deva, cu o lungime de 9,13 kilometri”

Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, anunţă că au fost depuse şase oferte pentru proiectarea şi execuţia lucrărilor pentru Lotul 2 al Autostrăzii Lugoj – Deva (secţiunile E şi D), cu o lungime de 9,13 kilometri. Tronsonul include şi un tunel de circa doi kilometri.

„Au fost depuse 6 oferte pentru Proiectarea şi Execuţia lucrărilor pentru Lotul 2 al Autostrăzii Lugoj –Deva (secţiunile E şi D), cu o lungime de 9,13 km! În cadrul acestui contract, câştigătorul va construi inclusiv 2,13 km de tunel forat compus din două galerii unidirecţionale”, a afirmat Sorin Grindeanu, luni, într-o postare pe Facebook.

Potrivit acestuia, proiectul are o valoare maximă estimată de 2,593 miliarde lei (fără TVA). Pentru acest proiect au depus oferte proiectanţi şi constructori din România, Grecia şi Turcia.

„Contractul- finanţat prin PNRR- prevede termene de maximum 11 luni pentru proiectare şi de 34 de luni pentru execuţie”, a adăugat Grindeanu.

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) anunţa că a relansat, în 21 aprilie, procedura de atribuire a contractului „Proiectare şi execuţie lucrări pentru obiectivul major de investiţii: Autostrada Lugoj –Deva (A1), Lot 2: km 27+620 – km 56+220, Secţiunea E şi finalizare Secţiunea D”, prin transmiterea spre publicare în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene a Anunţului de Participare.

Obiectul contractului îl reprezintă proiectarea, execuţia şi finalizarea lucrărilor Autostrada Lugoj – Deva (A1), Lot 2: km 27+620 – km 56+220, Secţiunea E şi finalizare Secţiunea D în lungime de aproximativ 9,13 km, din care 2,13 km de tunel forat.

Conform condiţiilor din Acordul de mediu a fost prevăzută realizarea a două tuneluri în cadrul Secţiunii E2, în contexul evitării problemelor de stabilitate şi a impactului negativ cu implicaţii majore asupra mediului. Lungimea celor două tuneluri va fi de aproximativ 2,13 km. Tunelurile vor fi formate din două galerii unidirecţionale, prevăzute pe fiecare cale de circulaţie cu platformă de 11,25 m.

sursa: News.ro, sursa foto: API

Citește și...

Donează prin PayPal paypal icon
Donație recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Abonează-te la newsletter

12 comentarii

  1. BLA, BLA, BLA! BLA, BLA, BLA! BLA, BLA, BLA! BLA, BLA, BLA!

    OARE CE FAC SUTELE DE LACUSTE DE PARTID „ANGAJATE” LA MINISTER ? CLEFAIE DE ZOR ?

  2. asta e un ciot ramas de multi ani! si culmea, exact pe ala pierzi o groaza de timp pt ca e virajat si rau asfaltat.

  3. nu inteleg de ce tre sa fie tunelu de 2 km?
    daca era de 1km nu era destul?
    sau daca ii de „doar” 1 km se aude galagie de la capete si nu poate trece ursu?
    sau hai fie 1,5km
    dar oricum 2 km ii prea mult putea sa fie scurtat un pic
    daca esti la o distanta de 300 de m de capete nu se aude nimic zic eu

    • pt ca atat e DEALUL prin care se sapa.
      asta e problema ta si a PSD, de ce 2km si nu 1.5 km, de ce tunel si nu canel de ce asa si nu invers

      orice numai sa nu se faca

  4. Bine.

  5. din 2013 PSD si PNL se chinuie sa NU faca aia 9 KM de autostrada doar pt ca e nevoie de TUNEL PT URSI

    si ei vor Schengen

  6. @mihai
    Eu chiar cred că nu sunt in stare

  7. @ Aanonim:
    De unde sa fie in stare cu 9,13 mm?

  8. Pe cand se ocupa dl. ministru de drumul de acces la autostrada prin Dumbravita , Giarmata ????

  9. Oare cine castiga , aktorii sau pizzerii???

  10. 11 luni prioiectare , 34 luni executia ! Il proiecteaza cu rigla de calcul si il fac cu lopata si cu roaba ? 11 KM ? Cel putin odata pe luna trec pe acolo . Nu este stanca sa spui ca trebuie dinamitat . Sunt niste nenorocite de dealuri .

  11. …si care va da mai mult?!