G4Media.ro

Sondaj Avangarde: Românii nu simt ieftinirea alimentelor de bază. Doar 18% dintre…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

3 comentarii

  1. „Marea majoritate” nu conteaza pentru majoritate. Ce spune „media majoritate” sau chiar „majoritatea”?
    In alta ordine de idei, despre tinerii care nu cred ca trebuie „umblat” la bugetari, este clar unde sunt angajati, isi asteapta pensia ce se cuvine la +45.
    Succesuri super-mega-maximale!

  2. Pensi speciale, asta simt românii, bugetul este varza din cauza pensiilor speciale, Viitorul României e pus în pericol, asta simt românii.

  3. Chestionarul are un viciu metodologic privind continutul intrebarii „preturile alimentelor de baza au scazut cu 34%{…} sustine Consiliul Concurentei. Ati resimtit aceste ieftiniri la raft?”, deoarece nu (re)aminteste subiectilor exact cele 14 grupe de produse, precum si faptul ca achizitiile privesc retelele de retail, nu piete, magazine satesti, minimarketuri etc. Multi respondenti nu au cunoscut exact produsele vizate in interventia guvernamentala, raspunsurile lor referindu-se la categoriile de produse in general. Intr-adevar, multe/majoritatea dintre sortimentele nevizate de scadere s-au scumpit, creand astfel impresia ca nu au scazut preturile nici la segmentul ingust de produse referentiale..
    Personal pot confirma ca, pentru lapte si pui, preturile s-au redus semnificativ in toate spatiile urbane ale marilor retaileri , de la hiper la cele de proximitate.