G4Media.ro

Șoferi STB, nemulțumiți de desființarea Autobazei Pipera pentru a face loc viitorului…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

14 comentarii

  1. Un miliard de euro la rosu. Fara spagi si TVA. Fara studiile de fezabilitate 🙂

  2. Aproape o jumatate de miliard de euro au fost luati de la cetateni si dati fratilor micula.

    De astia sapau fundatia si construiau primele doua etaje.

    • exista o decizie finala cu privinta la suma aia, daca nu ii dadeau, plateam ulterior mai mult. e clar ca initial acolo a fost un smen facut cu anumite persoane din statul roman, dar cand ai o decizie definitiva a unei instante si te dai om cinstit, o respecti, nu faci pipi pe ea ca nu iti convine.

  3. Lol, deci proasta vrea să facă spitalul într-una dintre cele mai aglomerate zone din București, unde metroul și carosabilul abia mai fac față chiar și în prezent?

  4. Municipal pe naiba. O să fie pentru baștanii din toată țara care vin cu elicopterul și pentru bucureștenii care pot ajunge acolo pe picioare. Sau fac o ambulanță ca vagon de metrou.

    • Ce sa fie? Nu o sa fie nimic. Vrea să facă gargară că a vrut să faca spital și nu a fost lăsată.

  5. Unde vroiatzi sa faca cuplu Pandele-Firea mega investitia ?! Acesti Bonnie and Clyde ai primariei de votanti mitici :))

  6. Oameni buni , adevarul este ca daca ne uitam in acea zona , practic autobaza este singura care incurca peisajul . O scurta isorie , intre 1970 – 1973 s-a construit autobaza cu detinuti , in 1973 s-a dat in folosinta , a fost utilizata pana in anul 1986 cand anii de nebunie cu realizarea de economii pe toate planurile pentru plata datoriei externe a Romaniei , autobaza a fost desfintata si conservata de vechiul ITB pana in anul 1990 cand a fost redeschisa in majoritate cu vechii angajati , cea mai mare parte fiind mutati la autobaza Floreasca . A fost deschisa cu cele mai noi tipuri de autobuz Tip UDM . In 1994 a fost schimbata toata flota de autobuze a acestei autobaze . A fost echipata in totalitate cu autobuze tip DAF ( Hispano Carocera ; Castrosua , Elbo si 2 bucati Berkhof functionale pe carburant GPL . In iulie 1995 cand m-am angajat in acest garaj pe soseaua Pipera circulau 10 masini pe zi , in intersectia Barbu Vacarescu – Sos. Pipera trecerea prin intersectie era reglementata prin indicatoare de prioritate . In anul 2006 au fost aduse primele autobuze Mercedes Citaro Euro 3 . In anul 2019 parcul circulant a fost suplimentat cu vreo ~60 autobuze tip Otokar . Garajul a pierdut deja o parte din teren pentru realizarea pasajului rutier Pipera . Linii deservite de autobaza Pipera la data de 19 ianuarie 2020 : 104 ; 112 ; 135 ; 243 ; 300 ; 301 ; 343 ; 605 ; N104 ; N117 ; N119 ; R406 ; R442 ; R443 ; R446 ; R448 ; R469 . In luna decembrie autobaza a pierdut linia 232 odata cu plecarea a 20 de autobuze cu tot cu soferi la autobaza Obregia si in luna ianuarie linia naveta 641 in care deservea cu cateva autobuze aceasta linie care a fost atribuita mai multor autobaze pana la desfintare .
    Eu voi merge la vechiul garaj ITB Giurgiului care a fost inchis in anul 1982 si folosit pana acum ceva timp de vehiculele autoutilitare , autodepanari si autoturnuri ITB – RATB – STB , apropos autobazele Floreasca si Nordului nu permit fizic preluarea unui numar de vehicule din autobaza Pipera , deci eu voi prelua un autobuz de acolo , dar oamenii , cetatenii care foloseau aceste autobuze la prima ora vor mai avea cu ce ?! In zona de nord mai raman autobazele : Nordului vreo 100 si ceva de autobuze si Floreasca ( cat o mai ramane si asta ca in proiect este o mare parcare , cea mai veche autobaza STB ) cam cu acelasi numar de autobuze . Autobaze STB in sud : Obregia ; Giurgiului ( in cel mai scurt timp ) ; Ferentari si Alexandria , in vest autobaza Militari si in est autobaza Titan . Autobaza Titan are deja linii care ies din garaj catre complex Baneasa si in liniile expres catre aeroportul Otopeni . Din garajul Pipera pana la Peris aveam 70 de minute pentru a ajunge si a incepe programul ( prima masina plecand in cursa la ora 05:30′ ), de la garajul giurgiului cat ar trebui sa fac pana la Peris ca timp ??? Interesele fac legea , eu am curaj sa spun cu mana pe inima ca nu se va face in acest garaj nici un spital , dar sunt prea mic si logic este ca terenul sa fie atribuit celor cu diverse interese in zona . Fabrica de mobila – praf si mici firme si saloane de evenimente , serele si ferma Rosie – blocuri , case si ce se va mai face in viitor . Hai sa ne fie intr-un ceas cu cuc si politichie .

    • Este la mintea cocosului ca cineva a pus ochii pe acel teren (zona fiind intr-o frenetica dezvoltare) si au bagat-o pe asta cu spitalul sa scoata ochii populatiei, dar dupa ce se vad cu terenul liber, pun pariu ca or sa gaseasca o scuza sa nu mai faca spitalul ci blocuri, ca asta se cere.

  7. Semper Fi pipera :))))

  8. Romanul vesnic nemultumit prost si ingamfat.Cand am inaugurat catedrala toata tara plangea ca vrea spitale.Acum papusa chuky vrea sa faca Spital ca deja popularitatea ei este slaba si voi nu mai vreti.Cine Dzeu sa va mai inteleaga?Vreti spital la Moara Vlasiei sau unde? Da e de rahat sa il pui acolo unde la orele de varf nu trece nimeni dar daca au gasit o solutie mai buna de unde sa plece autobuzele nu vad ce atata tam tam.Luati spitale ca doar le considerati hoteluri sa avem cat de multe in loc sa va rugat si sa aveti grija sa nu va imbolnaviti

    • Andrei, n-ai înțeles nimic. Numai tu știi care este soluția aia mai bună de unde să plece autobuzele. Cât despre spital, eu cred că deja proiectul a fost transformat în blocuri. Asta dacă, nu cumva, spitalul, dacă va fi, va fi al „orașului” Voluntari…