Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Lucrările pentru modernizarea Centurii București între Autostrada A 1 și DN 5-Jilava vor începe în decembrie, anunță secretarul de stat în Ministerul Transporturilor, Ionel Scrioșteanu. CNAIR a aprobat proiectul tehnic pe care l-au depus italienii de la Rizzani, urmând ca Ministerul Transporturilor să elibereze Autorizația de Construire. Cel mai probabil, fiind vorba despre sezonul de iarnă se vor face doar organizare de șantier și unele lucrări pentru relocarea utilităților. Contractul semnat în 2022 prevede modernizarea și lărgirea Centurii București Sud la 4 benzi pe cei aprox. 15 km. dintre A 1 și DN 5, dar proiectul este dificil pentru că se va lucra sub trafic și se vor construi pasaje subterane la Măgurele, Bragadiru și la Jilava. Mai mult, constructorul are întârzieri uriașe pe Centura Craiova Sud, un proiect mult mai simplu după cum Economedia a explicat aici. Tot pe Centura Bucureștiului (DNCB- jumătatea de Nord) CNAIR a lansat o nouă licitație pentru reluarea lucrărilor de lărgire la 4 benzi, tronson DN 2-A2 cu pasaj Cernica. Dacă se semnează în vara anului viitor, atunci șantierul se poate deschide în primăvara 2025, prin urmare ar urma să fie două loturi cu lucrări majore pe actuala centură.
A fost avizat în Consiliul Tehnico-Economic al Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere CNAIR Proiectul Tehnic de Execuție pentru lărgirea la 4 benzi a centurii București (lotul 2) dinspre Domnești (lot 1) spre Jilava (DN5). Următorul pas constă în emiterea Autorizației de Construire, iar termenul estimat de începere al execuției este în luna decembrie a acestui an.
Proiectul prevede amenajarea, în premieră a unor intersecții pe trei niveluri”- Ionel Scrioșteanu, secretar de stat la Ministerul Transporturilor.
Citește integral pe economedia.ro
Articolul continuă mai jos