G4Media.ro

Școli deschise cât mai mult timp, cultura inovației și infrastructura digitală –…

Sursa foto: Pixabay

Școli deschise cât mai mult timp, cultura inovației și infrastructura digitală – printre cele 10 principii esențiale enunțate de OECD pentru refacerea educației, în pandemie și după

Școlile să rămână deschise cât de mult se poate, să ofere infrastructură de predare care să fie disponibilă tuturor elevilor, să fie elaborată o infrastructură digitală cu implicarea tuturor părților interesate, să fie încurajată o cultură a inovației bazate pe colaborare. Acestea sunt câteva din cele 10 principii esențiale enunțate de OECD, împreună cu organizația sindicală Education International, pentru “refacerea eficientă și echitabilă a educației” după pandemie. Principiile sunt prezentate pe larg într-un nou document-cheie, bazat pe lecțiile crizei produse de pandemie în educația globală și menit să sprijine sistemele educaționale de acum încolo, în pandemie și în eforturile de refacere post-pandemică.

OECD împarte cele 10 principii în două categorii – cinci principii pentru desfășurarea școlii în pandemie, respectiv cinci repere pentru recuperarea echitabilă și eficientă.

Principiile desfășurării activităților școlare în pandemie, propuse de OECD-EI

Obiectivul principal al acestora este de a asigura, pe cât se poate, o continuitate a învățării și de a proteja bunăstarea studenților, în condițiile în care închiderea școlilor, în ultimul an, a scos în evidență rolul acestora de facilitator al interacțiunii sociale, iar pandemia a redus dimensiunea socială a învățării. Primul principiu este, prin urmare, acela că școlile trebuie să rămână deschise cât mai mult posibil, în siguranță.

Citește articolul complet pe Edupedu.ro

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...