G4Media.ro

S-a lansat G4Food, un nou produs G4Media

S-a lansat G4Food, un nou produs G4Media

G4Food, o nouă platformă dezvoltată de G4Media, a fost lansată marți, în cadrul unui eveniment despre provocările de azi ale principalilor jucători din industria alimentară. La 6 ani de la lansarea G4Media, lansăm al treilea produs, G4Food, după ce acum trei ani am lansat Economedia.

G4Food.ro este o publicație care se adresează oamenilor preocupați de tot ceea ce consumă zilnic – pentru a duce o viață sănătoasă, productivă și împlinită -, precum și companiilor care le oferă alimentele, băuturile și serviciile de care au nevoie pentru a-și atinge aceste obiective. Site-ul acoperă domenii variate din sectorul agro-alimentar, unul dintre cele mai importante pentru civilizația umană.

G4Food.ro își propune să promoveze noile tehnologii, produse și servicii din domeniu, care protejează mediul înconjurător și îmbunătățesc calitatea vieții oamenilor.

Cititorii găsesc, pe site, știri, analize, reportaje și interviuri din domenii variate, printre care amintim: alimente bio, mâncare sănătoasă, diete, hrană tradițională, evenimente de profil, piețe, evoluția prețurilor sau FoodTech – tehnologiile care revoluționează producția de hrană într-o lume tot mai populată și poluată.

G4Food.ro oferă conținut realizat la standarde jurnalistice ridicate, inclusiv conținut video produs în studio propriu, într-o lume în care fenomenul știrilor false ia amploare. Domeniul este bombardat zilnic cu diverse teze propagandistice, care afectează sănătatea oamenilor, dar și afacerile din domeniu.

Fondat de jurnalistul Dumitru Bădița, jurnalist cu o experienţă de peste 20 de ani, site-ul face acum parte din portofoliul companiei G4Media, care mai deține publicațiile G4Media.ro și Economedia.ro.

Project managerul G4Food.ro, Adrian Popa, are 18 ani de experiență în presa centrală și este specializat pe domeniile economic și tehnologie. Proiectul va beneficia de contribuțiile unor jurnaliști cu experiență din cadrul grupului G4Media, dar și ale unor colaboratori externi.

G4Food.ro își propune să devină principala sursă de noutăți despre jucătorii din domeniu, activitatea lor și un ghid pentru oamenii care doresc să trăiască sănătos, pentru cei care au nevoie de informații despre alimentele și băuturile care îi pot susține în diverse activități sportive, dar și pentru oricine vrea să fie la curent cu cele mai noi știri din domeniul agro-alimentar.

Valorile principale ale G4Food.ro sunt: responsabilitatea, transparența și europenismul.

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

5 comentarii

  1. bună ziua. După economedia…Food media?
    produsele astea media chiar funcționează sau sunt încercări? Sincer nu m-aș arunca la această nișă. In calitate de cititor și donator, sper doar sa găsesc lucruri interesante pe pagină și să mă facă să revin.

  2. Felicitari, mult succes!

  3. Vom vedea…pentru ca in general aceste articole nu sunt revizuite de specialisti, ci pur si simplu sunt numai copiate si transformate in clickbait-uri de genu: ce ti se intampla daca ai mancat o banana pe zi timp de 30 de zile?

  4. Multumim, rau nu este!