G4Media.ro

Reuters: Camionagiii români, loviți de fisc în țară, sunt tentați de slujbe…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

10 comentarii

  1. Fiscul este o organizatie mafiota care stringe bani prin orice mijloace pentru a imbuiba cancerul societatii – gloata de demnitari si functionari publici / bugetari .
    Organizatia asta poate fi infrinta numai prin greva fiscala pe termen nelimitat .

    • Corect! Dar asta presupune fie un nivel de conștiință ridicat al majorității plătitorilor, ceea ce nu e cazul, fie o organizație legală care să inițieze procesul. Mă îndoiesc că se va găsi una condusă suficient de determinat.

  2. Adevarul despre criza de combustibil din regat:

  3. Apartenenta Angliei la _ue ->munca ieftina de pe te miri unde si in conditii pe care englezul nu le-ar accepta niciodata…creare de puternice dezechilibre.

  4. Personal, nu cred ca e corecta impozitarea diurnei. Da, avem in Romania impozit pe venit, dar diurna nu e venit. E o suma primita pentru a fi cheltuita pentru a iti indeplini sarcinile de serviciu.

  5. Diurna ar trebui sa fie(cum de altfel este si in vest) un mic procent din salariu , nu invers …

    • Legea diurnei e aceeasi pentru toti europenii.
      Minim 35E/zi, maxim 87,5E/zi. Se primeste atatea zile cat lucratorul este detasat transfontalier. Camionagii vestici nu beneficiaza de prea multa diurna deoarece ei refuza sa faca curse internationale. Fac curse locale, iar seara sunt acasa, dorm ci sotia in pat.

  6. Ha ha ha!.
    Cine a comandat acest articol ??
    Ambasada Marii Britanii in Romania, cumva?
    Un sofer nu incaseaza 1000 GBP/ saptamana, ci maxim 750 !
    Iar 1000 GBP nu inseamna 1368 euro ci numai 1167 euro.
    Apoi incepi sa scazi chiria, utilitatile (pentru ca nu poti dormi in camion deoarece camioanele sunt trase la garaj seara). Mai pune si faptul ca ai concediu o data sau de doua ori pe an, nu ca la angajator roman care te aduce acasa la 6-8 saptamani.
    Asa ca dragi soferi….mai ganditi-va inainte sa alergati dupa fata morgana britanica.
    Da, e criza de soferi, dar patronatele s-au inteles sa nu mareasca salariile. Asteapta salvarea de la stat sau de la scavii estici. Ei bine….sclavii astia estici s-au cam saturat de figurile si de felul cum sunt tratati de britanici.

    • Buna tentativa de aburire.
      1. Care garaj? Camioanele de cursa lunga beneficiaza de garaj? Camioanele venite de departe (sa zicem din România) beneficiaza de vreun garaj?
      2. Aducerea „acasa” e prevazuta de o reglementare UE, dar Marea Britanie nu mai e acolo, nu mai sunt obligati sa aplice reglementarea respectiva.
      3. „Salvarea” de catre stat e fata morgana. La gradul de prostie la care au ajuns conducatorii UK, cu mobilizarea armatei si alte solutii minune, n-au cum spera la ceva bun.

  7. Nu mai ieșiți în curse doua,trei săptămâni (luativā concedii), colegii voștrii de pe rutele naționale să facă același lucru, să se paralizeze tot transportul și să-i vezi atunci cum se schimbă datele problemei.