G4Media.ro

Retailerul eMag raportează vânzări de 731 milioane de lei şi un număr…

Sursa: emag.ro

Retailerul eMag raportează vânzări de 731 milioane de lei şi un număr de 600.000 de cumpărători de Black Friday

Numărul clienţilor care au cumpărat de ”Black Friday 2023”, pe 10 noiembrie, a fost de 600.000, cu aproape 50.000 mai mulţi decât anul trecut, iar valoarea produselor achiziţionate s-a ridicat la 731 milioane de lei, arată datele finale ale campaniei derulate de eMag, publicate sâmbătă.

Conform retailerului, cei 11.600 de comercianţi prezenţi în Marketplace au vândut 818.000 de produse.

La nivel general, la cea de-a 13-a ediţie a „Black Friday” au fost comandate 2,8 milioane de produse, în creştere cu 26% faţă de campania anterioară.

În total, clienţii au comandat la eMag produse cu o valoare de 731 de milioane de lei, cu 87 milioane de lei mai mult faţă de ediţia precedentă a evenimentului reducerilor, iar peste un milion de produse au fost din categoriile: băcănie, băuturi, parfumuri, îngrijire personală şi cosmetice.

De asemenea, clienţii Genius, abonamentul cu livrare gratuită şi alte beneficii în patru aplicaţii de comerţ online – eMag, Tazz, Fashion Days şi Freshful – au pus, în medie, 6,6 articole în coşul de cumpărături. Majoritatea comenzilor (58,49%) au fost plasate la easybox.

Potrivit sursei citate, pe lista produselor speciale comandate s-au aflat: 1.800 de nopţi de cazare, peste 5.600 de vouchere de bilete de avion, 22 de automobile, dar şi 35,5 tone de carne de porc şi 1.700 de servicii de sănătate şi frumuseţe.

În topul categoriilor de produse comandate regăsim: Băuturi, băcănie şi petshop (607.000 de comenzi), Parfumuri, îngrijire personală şi cosmetice (501.000), Jucării şi articole pentru copii (360.000), Electrocasnice mici şi mari (204.000), Mobilă şi casă (193.000), Telefoane, tablete şi gadget-uri (162.000), Laptopuri, IT, birotică şi papetărie (124.000), TV, audio-video, gaming şi cărţi (115.000), Fashion şi sport (103.000), Bricolaj, grădină şi auto (109.000).

O premieră a fost faptul că, de „Black Friday”, Bucureşti a ieşit din top cinci judeţe, în funcţie de valoarea medie/client. Astfel, în clasamentul judeţelor s-a clasat pe primul loc Iaşi, urmat de Sălaj, Cluj, Bistriţa-Năsăud, Dolj. Capitala a ocupat poziţia a şasea.

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...