G4Media.ro

Restricții de viteză și interzicerea depășirii pe mai multe drumuri naționale. Plan…

sursa foto: News.ro

Restricții de viteză și interzicerea depășirii pe mai multe drumuri naționale. Plan pentru reducerea numărului de accidente

Pe mai multe tronsoane de drum naţional se va putea circula cu maxim 70 km/h, iar în unele zone s-a decis interzicerea depășirii, după ce polițiștii brașoveni au reevaluat marcajele rutiere din județul Brașov, anunță Bună Ziua Brașov. La recomandarea polițiștilor, Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri (DRDP) Braşov a anunţat că a modificat marcajele rutiere şi a montat indicatoare pe mai multe tronsoane de drum pe care s-au petrecut accidente grave. „Au fost instituite limitări de viteză, a fost interzisă depăşirea şi s-au aplicat marcaje rezonatoare pe mai multe sectoare de pe DN1, DN13 şi DN73A”, a anunţat Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri Braşov.

Anii trecuţi, tot pentru a limita accidentele, au fost montate separatoare de sens din beton pe sectoare din DN 1, DN 13, DN 73 şi DN 11, rolul acestora fiind de a preveni coliziunile frontale, cauzate, de multe ori, de depăşirile pe contrasens.

sursa foto: News.ro

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

15 comentarii

  1. Cat timp nu vrei sa deranjezi boborul cu amenzi mari si confiscarea masinii, anularea permisului totul este in van

    Hai sa vedem ce au patit aia prinsi la Turda cu 288km/h si 250km/h pe autostrada. Amenda 1350 lei si permis suspendat 3 luni, in 14 zile poti plati aprox 700lei si dai un mic examen sa iei permisul dupa o luna si jumatate inapoi, la revedere, mai ca merita sa iti testezi masina pe autostrada, te si poti lauda pe facebook

    Concluzia –> sanctiuni aproape inexistente in aplauzele boborului de la coada civilizatiei Europene

    • Corect! Sanctiunile din codul rutier ar trebui sa fie mult mai dure. Dar nici asta nu e suficient …daca sanctiunile nu se si aplica…

    • Corect!
      Cerem Sanctiuni mult mai aspre pentru ca este plina tara de bizoni fara o minimă educatie si bun simt. E o jungla. Aici nu merge cu blandetea. Trebuie arsi la bani cu amenzi foarte mari si carnet suspendat pentru perioade foarte mari de timp iar la 3 abateri pentru alcool, depasirea vitezei cu peste 50 km/h fata de limita, si altele similare ca si gravitate permisul suspendat pe viata

      Politicienii romani poarta vina miilor de accidente si decese de pe strazile romaniei si pentru lipsa drumurilor si pentru lipsa sanctiunilor.
      In plus , Romania este tara unde dosr saracii care muncesc iau amenzi si sunt frecati de politie pt orice fleac. Ghiolbanii cu tatuaje si ceafa groasa care nu au serviciu si nu platesc impozite sunt de neatins.

      Vai de noi…

    • Elvetia,146 km/ora ,limita de 80, 6000 franci amenda ,9 luni permis suspendat si 2 ani condamnare cu suspendare.A fost dus la politie si ia facut doate testele,in final a ajuns sa plateasca vreo 9000 in total cu alte cheltuieli.De frica 2 ani nu a mai condus masina mica,el fiind sofer de camion.

  2. Daca cei care ne straduim sa circulam regulamentar vom circula in ritm de caruta, se vor reduce accidentele? Cocalarii se vor cuminti? Unde va sta mintea domnilor care emiteti asemenea tampenii de reguli?
    Politistii trebuie sa fie prezenti in trafic, nu sa stea trantiti in loganele alea pe la umbra. Pescuiesc doi, trei cu radarul si dupa care merg la o terasa. Ca deh, au obosit.

  3. Sa bage autobuze electrice pe tronsoanele alea de drum…vorbiti cu Boc

  4. Romanii sunt obișnuiți cu restricții, nu cu autostrăzi.

    • Romanii că și celelalte nații europene și nu numai sunt oameni și nu altceva.
      Diferența este că la ei legea este lege și se aplică fara diferențieri pe când la noi deși este lege dar cam lejera se aplica cum bate vântul.

  5. Legalizați, dracului, radarele fixe!

  6. Implor guvernul să impună limita națională de 30km/h pentru ca traficul este mult mai rapid decât viteza gândurilor unui român de rând. Trebuie 30 de secunde de reacție între mașina din față si tine pentru a avea un trafic SIGUR si previzibil pentru muci-in-ceai șofer român. Efectiv preferați sa va pierdeți orice drept si pretenție la transport personal din paranoia că vă lovesc alții in trafic. Stați acasă sau mergeți cu transportul in comun. Veți avea o viață lungă și previzibilă așa cum vă place.

  7. Dar, de ce „limitări de viteză” numa-n sus? Ce caută toate rablele și toți expirații pe șușea?

  8. Solutia pt Romania cred ca ar fi, separatoare de benzi pe mare parte din sosele, sensuri giratorii.
    Sau autostrazi, dar e un vis deocamdata.

  9. Separatoare de sens din beton…….. Sunt acele separatoare pe care le sesizezi de la mică distanță pentru că sunt de dimensiuni foarte reduse și nu sunt presemnalizare.Acestea sunt insule periculoase construite din borduri de beton s amplasate în mijlocul soselei. Astfel de separatoare nu se întâlnesc pe nici o șosea din Europa. Cine le-a conceput și cine le-a aprobat nu au nici o legătură cu siguranța circulației ci dimpotrivă ele constituie obstacole care au condus la producerea multor accidente.

  10. Elvetia,146 km/ora ,limita de 80, 6000 franci amenda ,9 luni permis suspendat si 2 ani condamnare cu suspendare.A fost dus la politie si ia facut doate testele,in final a ajuns sa plateasca vreo 9000 in total cu alte cheltuieli.De frica 2 ani nu a mai condus masina mica,el fiind sofer de camion.

  11. Ce treaba are Elveția?