G4Media.ro

Restricții de viteză și de circulație pe autostrada Timișoara-Lugoj timp de 2…

Restricții de viteză și de circulație pe autostrada Timișoara-Lugoj timp de 2 luni. Circa 26 de kilometri din autostradă intră în reparații

Aproape 26 de kilometri din autostrada Timișoara-Lugoj intră în reparații începând de astăzi, 1 iulie, informează Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri Timişoara, care anunță că în zonă (km 468+602 – km 494+222) vor fi instituite restricții de viteză și de circulație.

„Traficul va fi deviat de pe o cale pe alta, iar nodurile rutiere Topolovățu Mare, respectiv Remetea Mare, vor fi închise succesiv. Lucrările se vor executa doar pe timp de zi, inclusiv în week-end. Pe sectoarele de drum pe care circulația se va desfășura în ambele sensuri va fi instituită restricție de viteză, la 80 km/h, iar depășirea va fi interzisă. Sensurile de circulație, pe calea de rulare deschisă circulației publice, vor fi delimitate prin balize direcționale”, anunță DRDP Timișoara.

În dreptul nodurilor rutiere Topolovățu Mare și Remetea Mare, precum și a benzilor de decelerare și accelerare eferente, unde circulația se va desfășura în ambele sensuri, va fi montat parapete despărțitor.

Lucrările sunt executate de italienii de la Tirrena Scavi, care au și construit lotul 2 al autostrăzii Lugoj-Deva. Șosea de mare viteză se află încă în perioada de garanție.

Cei 25,6 kilometri de autostradă dintre Sanovița și Izvin, parte a autostrăzii Timișoara-Lugoj (A1) au fost deschiși traficului în decembrie 2015 și au costat 94,7 milioane de euro ftă TVA.

Sursa foto: DRDP Timișoara

Donează prin PayPal paypal icon
Donație recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Abonează-te la newsletter

1 comentariu

  1. Cine lucreaza la planificare??? O planificare mai proasta nu se putea. Se stie ca in perioada iulie-august sunt lunile in care revin in tara mare parte dintre romanii din diaspora. Pe la Nadlac vin cei mai multi, care apoi merg mai departe spre Banat, Muntenia, Dobrogea, Transilvania si sudul Moldovei. Cum naiba au planificat astia de la CNAIR / DRDP Tm / Tirrena Scavi lucrarile chiar in lunile astea? Nu puteau incepe in Aprilie? Sau hai, treaca-mearga, in Mai?
    Pentru mine este aproape de neinteles asemenea planificari. Sa vedeti ce blocaje vor fi cand se vor intoarce sutele de mii de romani…
    Chiar nimic nu se poate face in tara asta cu cap???

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.