Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Trei din patru maşini rulate din import care se înmatriculează în România au kilometrajul dat înapoi, adică „întinerit”, estimează Registrul Auto Român, care atenţionează că modificarea kilometrajului este o practică des întâlnită. RAR spune că astfel de fraude sunt greu de detectat, iar proprietarii păcăliţi află adevăratul rulaj de-abia după ce au dat banii şi ajung la reprezentanţele Registrului pentru eliberarea CIV – Cartea de Identitate a Vehiculului.
„Sub protecția anonimatului pe care îl oferă internetul, o mulțime de site-uri de anunțuri sunt inundate de ofertele celor care știu să modifice kilometrajul vehiculelor. Astfel de fraude sunt greu de detectat și cumpărătorii mașinilor „întinerite” din soft află de intervenție de cele mai multe ori prea târziu. Modificarea kilometrajului este o practică foarte des întâlnită. Se estimează că, în Germania, fiecare a treia mașină second – hand vândută a avut intervenții la odometru și că în România 3 din 4 vehicule second hand trec prin acest proces de manipulare a kilometrajului înainte de a fi puse pe piață. E de înțeles deci că trebuie să faceți mai mult decât o probă de condus și să perfectați actele”, a comunicat RAR pe pagina oficială de Facebook.
Recomandările pentru cei care intenţionează să cumpere o maşină rulată, din import:
Citește integral pe economedia.ro
Fugiți mă d-aci!!! Eu am un bămveu din 1987 cu 12.000 km la bord si a mers perfect 300 km cati am facut din 2019 când l-am cumpărat!!!! Nu merg foarte mult că e scump!
a comunicat RAR pe pagina oficială de Facebook
Nu tot pe Facebook si-a anuntat fostul director RAR demisia? Si au pus in loc pe primul gasit p’acolo prin birouri care moțăia.
Lasa guvernanta corporativa, CA-ul decide cum se aseaza lucrurile