Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Toate proiectele de Autostrăzi și Drumuri Expres din regiunea Moldovei au întârzieri cuprinse între 3 și 8 luni, potrivit unei analize pe care o face fostul secretar de stat în ministerul Transporturilor, Adrian Covăsnianu. Cele mai întârziate contracte de proiectare (niciun contract semnat de execuție) sunt pe tronsoane ale Autostrăzii Unirii Târgu Mureș – Iași – Ungheni, pe Drumul Expres Suceava – Siret (continuarea A7 până la frontiera cu Ucraina) și pe Drumul Expres Tișița – vama Albița, 8 luni. (n.r întârziere la proiectare de 8 luni, la un an de la semnarea contractului pentru tronsonul A8 Târgu Neamț – Iași – Ungheni, anunța în urmă cu câteva zile și Cătălin Urtoi, consilierul ministrului Grindeanu).
Pentru accelerarea proiectelor care riscă să piardă finanțarea prin PNRR și eventual POT, fostul secretar de stat în mandatul lui Cătălin Drulă propune declararea investițiilor de infrastructură rutieră majoră din Moldova drept proiecte strategice și de siguranță națională și descentralizare prin transferul acestora la de la CNAIR Central la Direcțiile Regionale de Drumuri și Poduri.
Covăsnianu prezintă o „radiografie” a investițiilor rutiere din Moldova:
Citește integral pe economedia.ro