G4Media.ro

Propunere inedită prin care se încearcă salvarea industriei Horeca la Cluj, puternic…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

8 comentarii

  1. Imi place la.nebunie argumentul

    „ar scădea viteza medie în zonă”

    Nu mai e.valabil dictonul

    Time is money ?!

    Eu zic sa campam la locul de.munca sa nu mai pierdem timpul mergand dus-intors

    In felul.acesta scade poluarea, traficul, colesterolul (sic) si radiatiile.gamma. (sic)

    PS – ultimele doua sunt la.misto (aviz alfabetizatilor cu doctorat in dat cu kukuruzu de pamant)

  2. Scad in loc de.scade

  3. Ar fi bun un șpriț la ieșirea din parcare ! Ar fi bun, dar nu-i recomandat, decât dacă bagă mașinile în restaurant și le încuie acolo. Să includă în preț și transportul acasă. Cu taxiul.

  4. oamenii se vor inghesui sa manance un caviar in mijlocul drumului. o zamă printre masini. o trufă la gura esapamentului.

  5. Dar dupa ce trece postul …Crăciunului !

  6. In acest fel facem din parcari ….wc-uri publice …..
    Ce ne facem daca moare HoReCa ?! Eu unul ma gindesc cu groaza ….. Imi e asa o frica …..

  7. Am vazut la TV că propunerea de transforma parcările in terase după modelul New York City.
    Am fost acolo când s-a întâmplat ca parcările sa fie transformate in terase. Este vorba doar de parcările din fata Puburilor, pe străduțele din Green Village din Manhattan , parcările laterale de pe marginea străzii au fost desființate si s- au extins terasele dar numai in dreptul lor. Circulația s- a restrâns la o singura banda unde era sens unic si la doua pe străzile cu dublu sens. Pe marile bulevarde restaurantele, cofetăriile, etc., au amenajat terase tot așa in locul parcărilor laterale din fata lor. Despre asta este vorba in NYC nu despre parcările publice care in majoritatea lor sunt la subsol.