Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Mai mult de jumătate dintre consumatorii la nivel global au devenit mai interesați de produsele ecologice în timpul pandemiei, iar milenialii sunt cei mai atenți la impactul pe care îl au deciziile lor de cumpărare asupra mediului, arată sondajul PwC Global Consumer Insights Pulse din luna iunie.
Este o schimbare de comportament de durată, produsă pe fondul pandemiei care le-a lăsat oamenilor mai mult timp la dispoziție pentru a-și analiza modul de viață și implicațiile pe care activitățile lor zilnice, inclusiv cumpărăturile, le au asupra mediului înconjurător. Această schimbare se observă dacă ne uităm comparativ la răspunsurile din ediția 2019 a aceluiași sondaj. Înainte de pandemie, doar 35% dintre respondenți alegeau produse sustenabile pentru a proteja mediul înconjurător, 37% căutau produse cu ambalaje prietenoase cu mediul (eco friendly) și 41% evitau folosirea plasticului pe cât posibil. Ediția din acest an arată o creștere între 10 și 20 de puncte procentuale a răspunsurilor afirmative la fiecare dintre aceste întrebări.
În timp ce preocuparea pentru mediu a crescut vizibil în rândul milenialilor cu vârste între 27 și 32 de ani (circa 60% fiind interesați de produse ecologice și să cumpere de la companii care protejează mediul), cei din generația Z cu vârste între 23 și 26 de ani sunt cei mai sceptici atunci când vine vorba despre sustenabilitate la cumpărături. Diferența de comportament dintre aceste generații ar putea fi explicată de percepția celor mai tineri că este mai costisitor sau mai dificil să cumperi produse bio, sănătoase și cu un impact minim asupra mediului. Cei mai interesați de transparența trasabilității și a originii unui produs sunt milenialii „maturi”, cu vârste cuprinse între 33 și 36 de ani, aproape două treimi vrând să cunoască astfel de informații.
Citește integral pe economedia.ro
Gen Z este posibil sa fie prima generatie care in cursul unei vieti ca castiga mai putini bani decat parintii lor. In plus este generatia care cu greu isi va permite sa isi cumpere o locuinta sau sacrificul financiar va fi mult mai mare decat a parintilor, cel putin in vestul Europei, Prin urmare in spate noii economii in care „impartim bunuri” pentru ca nu este sexi sa fi proprietar este de fapt o manipulare a situatiei economice in care bogatii devin mai bogati si saracii mai saraci. Am citit ca in pandemie bogatii lumii au strang peste 500 de miliarde de euro intr-un an. Prin urmare numai ei isi vor permite pe termen lung apartamente, case, masini, etc. Deci, ne indreptam usor usor spre o societate similara cu comunismul in care lumea detinea putine bunuri, dar cu bogatia pe persoana fizica.
Bolboroseală rusofonă împotriva „sărăciei” din Vest dar nimic despre mâncarea bio …
Ba că e rau ca tinerii nu câștigă bani mai mulți decât părinții, ba ca e rau ca bogatii castiga bani multi. Ba că e rau ca nu sunt proprietari, ba că e rau ca sunt proprietari.
Practic textele rusofile sunt doar satisfaceri ale frustrărilor țintelor (idiotilor utili). Chiar de nu are sens ce zice acolo, daca se gâdilă invidia unuia sărac, „ala bogat are bani, e rau”, „tu trebuie sa ai multi bani, e bine*, chiar de n-are nici un sens, reușește să transforme dintr un membru modest dar onest al societății intr un membru nemulțumit.