Home » Economie » Proces inedit Chanel – Huawei: compania chineză câștigă confruntarea pentru noul său logo, contestat de producătorul francez de bunuri de lux

Proces inedit Chanel – Huawei: compania chineză câștigă confruntarea pentru noul său logo, contestat de producătorul francez de bunuri de lux

Proces inedit Chanel - Huawei: compania chineză câștigă confruntarea pentru noul său logo, contestat de producătorul francez de bunuri de lux
Foto: Logo-urile Chanel și Huawei / Wikipedia
Ascultă articolul

Casa de modă franceză Chanel a contestat în instanță marca pe care Huawei ceruse să o înregistreze în UE, motivând că avea prea multe asemănări cu propriul său logo, dar justitția europeană a respins plângerea.

Urmărește cele mai noi producții video G4Media
- articolul continuă mai jos -

Judecătorii Tribunalului UE au decis că siglele în cauză nu sunt similare, potrivit La Repubblica, citată de Rador. Prin urmare, Huawei poate continua înregistrarea siglei, pentru care a depus o cerere la Oficiul Uniunii Europene (Euipo) în 2017.

Dar cum sunt cele două embleme? Ambele utilizează o literă repetată și încrucișată: în cazul lui Chanel este cunoscutul C, poziționat într-o imagine în oglindă (unul în dreapta, celălalt în stânga). Cele două litere se încrucișează în centru, formând un fel de elipsă verticală. În cazul Huawei, U-urile sunt împletite, unul orientat în sus, unul în jos, formând o elipsă orizontală.

Citește integral pe economedia.ro

Comentarii

Lasă un răspuns

Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.
Vă rugăm să țineți cont că folosirea injuriilor, a limbajului instigator la ură, a apelurilor la violență sau trimiterea repetată, în mod abuziv, a aceluiași comentariu pot duce nu doar la ștergerea mesajului, ci și la suspendarea temporară a dreptului de a comenta. Site-ul nostru încurajează dezbaterile aprinse, dar civilizate. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru contribuția la o discuție bazată pe argumente, nu pe atacuri.

Citește și

Top Articole