Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Ministerul Transporturilor a semnat vineri Autorizaţia de Construire pentru Centura municipiului Zalău, prima şosea nouă din România care se face cu un constructor din China. După emiterea AC (Autorizaţia de Construire) urmează Ordinul pentru Începerea Lucrărilor şi intrarea în şantier, în termen de cel mult 30 de zile.
Antreprenor este compania Sinohydro, un constructor din China care a câştigat contractul în 2020 pentru o valoare de 185 de milioane lei. În acest contract, componenta financiară a avut un punctaj de 60 de puncte, iar oferta tehnică 40 de puncte. Proiectul include cinci viaducte şi două poduri. Varianta Zalău are o lungime de 5,5 kilometri şi asigură legătura între DN 1 F (Cluj Napoca – Zalău – Satu Mare) şi Drumul Judeţean 191 C, termenul de execuţie fiind de 24 de luni cu 7 ani termen de garanţie.
Compania din China va asigura managementul pe şantier şi utilajele specializate, în timp ce forţa de muncă vine din plan local. De asemenea, şi unele utilaje vor fi închiriate din ţară. Şi pe şantierele Autostrăzii A 0 Bucureşti Sud, unde lucrează un antreprenor din Turcia, forţa de muncă şi utilajele sunt asigurate prin firme din ţară.
Citește integral pe economedia.ro
Salut
Se pare ca decidentii n-au avut cale de intors si au dat contractul chinezilor.
Creg ca chinezii vor da o proba de lucru excelenta
iti mai spun o data, chinezesc e probabil mai bun decat americanesc behtelesc
e si greu sa fie mai rau decat behtel
Dați-le drumul odată să lucreze că ăștia fac în un an cât restul în cinci!!!
Nu este primul santier chinezesc. Primul santier chinezesc a fost centura Lugojului. Cea mai rapida lucrare din istoria infrastructurii rutiere din Romania. Insa ca de obicei… lucru chinezesc.