G4Media.ro

Primele probleme la drumul expres Craiova-Pitești: 40% din traseul unui tronson trebuie…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

9 comentarii

  1. Prin foc, prin fum, prin mii de baionete!!!!!!!!!!!!

  2. Noi mai avem specialiști în țara aceasta?

  3. :)))))))))))))))))))))))))))

  4. Iar minciuni.

  5. PROMISIUNI SI MINCIUNI …….DE PSD ! FACETILE VOI SI VA VOTĂM NOI .

  6. Si uite-asa iesela iveala ce stiam cu totii. SF-urile sunt de domeniul S.F. Tot atata legatura au cu realitatea ca si Star Trek. Doar banii tocati pt studii din birou, facute din pix.

  7. Eu unul mi-aș dori ca modul de construcție al acelui drum expres Craiova Pitești dar și a autostrăzii Pitești Sibiu să semene cu ce se arată în video-ul acesta:

    https://www.youtube.com/watch?time_continue=6&v=bTYmz6lPXGQ

    Pe de altă parte în pagina aceasta:

    http://www.turnulsfatului.ro/2019/01/03/autostrada-sibiu-pitesti-77-de-case-vor-fi-demolate-opt-noduri-rutiere-noua-tuneluri-71-de-poduri/

    se estimează că pentru construcția autostrăzii Pitești Sibiu vor fi necesare peste 2 milioane mc de beton, peste un milion de tone de oțel, peste 2 milioane tone de ciment, peste 30 milioane mc de motorină și peste 5000 l de vopsea albă reflectorizantă pentru marcaje. Totodată vor fi folosite patru tipuri de materiale explozibile pentru săparea tunelurilor. Autorul paginii a omis însă să menționeze câte milioane tone de asfalt vor fi necesare pentru pavarea autostrăzii. Având în vedere că ambele drumuri Pitești Sibiu și Pitești Craiova vor avea cam aceeași lungime rezultă cam aceleași cantități de materiale pentru Pitești Craiova.

    Ehei, mai e mult până departe!