G4Media.ro

Primele opt autobuze hibrid Mercedes Citaro au intrat marți pe traseu în…

Primele opt autobuze hibrid Mercedes Citaro au intrat marți pe traseu în București

Primele opt autobuze hibrid marca Mercedes Citaro cumpărate de Primăria București au intrat marți în traficul din Capitală, pe linia 131, potrivit unui comunicat al instituției.

Noile vehicule vor lega zona centrală a Capitalei de partea de nord, pe traseul Piaţa Romană – Calea Dorobanţi – Arcul de Triumf – Piaţa Presei – Complexul Comercial Băneasa.

Sunt primele opt din cele 130 de autobuze hibrid cumpărate cu fonduri europene.

Autobuzele sunt prevăzute cu funcții special destinate persoanelor cu dizabilități, au instalatie de climatizare, prize USB pentru încărcarea rapidă a dispozitivelor mobile, precum si un sistem informatic performant care permite furnizarea informațiilor despre călătorie pasagerilor, în timp real .

Toate autobuzele hibrid vor fi livrate până în ianuarie 2021. Autobuzele pot transporta 27 de pasageri aşezaţi şi 65 în picioare. Noile autobuze Mercedes-Benz Citaro Hybrid au o garanție de tip Full Warranty, de 8 ani şi 480.000 de km.

Valoarea întregului contract este de 195.268.331,70 lei, fără TVA. Finanțarea provine de la Administrația Fondului pentru Mediu, în cadrul ”Programului privind îmbunătățirea calității aerului și reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră, utilizând autovehicule mai puțin poluante în transportul public local de persoane.

Foto: PMB

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

9 comentarii

  1. ca de obicei , vor deservi nordul capitalei… in sud nu faceti nimic de 30 de ani

    • Nu vrei sa le bage sa circule mai bine in Ferentari? Cat ar rezista acolo. Nu e pacat, ce zici…
      In sud s-a mai miscat ceva. Ex Largirea Sos Berceni facuta fara prea mult tam-tam.
      Nu am loc sa ma plang de tine :)) In vest….se discuta de ex de largirea prelungirii Ghencea de la Revolutie (exagerez un pic,recunosc).
      Poate noi ar trebui, daca tot am decis sa nu plecam din tara, sa mergem in acele parti de oras(nord) sau de tara (Oradea, Alba Iulia, Sibiu, Brasov) unde lucrurile au mai evoluat cat de cat…
      Eu asa am sa fac daca buCURestenii o aleg pe Gabriela !Mu au fost de ajuns 4 ani (adunati cu cei ai lui Oprescu, Videanu etc). E prea mult..

  2. Miracol, nu mai luam stifturi de la turci …

  3. primaria cumpara turcisme, ministerul mediului cumpara ceva mai acatarii

    mana stanga nu stie ce face mana dreapta, fiecare pentru el, primaria cu primaria, ministerul cu ministerul, interesul pentru cetatean nu apare nicaieri

  4. „Autobuzele au o capacitate de până la 100 de pasageri, 27 aşezaţi şi 65 în picioare.”

    Stie cineva vreun matematician de top, sa-mi spuna si mie cat face 27+65?

    • 27+65=92. Adica „pana la 100” 🙂

    • Cand spui ca intr-un autobuz incap „pana la 100 de pasageri”, eu inteleg ca incap maxim 100 de pasageri, nu 92.
      Ca altfel, poti spune ca in noile autobuze incap pana la 2000 de pasageri, ceea ce, coroborat cu studiile de trafic, inseamna ca in autobuzele alea NU e aglomeratie.

      Aici lucram pe cifre fixe, nu pe estimari. Daca sunt 92 de locuri, spunem ca incap 92 de fraieri.
      Sa spui ca incap 100 de fraieri pe 92 de locuri, inseamna ca deja te-ai gandit cum sa-i inghesui. Iar in conditiile de „distantare sociala”… suna tare mult a „zadarnicirea combaterii bolilor”.

  5. Din fondurile europene, unde nu e loc de furat,se cumpără marfă bună. Din banii locali,adică taxele pulimii pe care nu le controlează nimeni, se cumpără cazane cu parandaraturi grase. Și tot hoții din primărie sunt victimele unei conspirații mondiale.