G4Media.ro

Premieră: Cum a ajuns CNAIR să cheme în instanță cea mai importantă…

Premieră: Cum a ajuns CNAIR să cheme în instanță cea mai importantă regională din subordine

Compania de Drumuri marchează o premieră după ce și-a chemat în instanță cea mai mare regională din subordine, din cauza lucrărilor la lotul doi din Autostrada de Centură a Capitalei, constructor fiind compania Alsim Alarko din Turcia.

Între CNAIR şi Alsim Alarko sunt în desfăşurare mai multe procese, însă unul dintre acestea a marcat şi o premieră în materie de litigii comerciale. Potrivit informaţiilor obţinute de Economedia, Compania de Drumuri (CNAIR) a chemat în garanţie Regionala de Drumuri Bucureşti (DRDP Bucureşti), cea mai importantă Regională din subordine.

Chemarea în garanţie înseamnă că „partea interesată poate să cheme în garanție o terță persoană, împotriva căreia ar putea să se îndrepte cu o cerere separată în garanție sau în despăgubiri”.

Citește integral pe economedia.ro

Donează prin PayPal paypal icon
Donație recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Abonează-te la newsletter

8 comentarii

  1. Dati in continuare contracte la turci si apoi va mirati ca aveti parte de rahat turcesc….
    E clara treaba….o sa avem A0 in sec urmator! Drula e multumit! Nicusor Dan primește ce doresc ei! Dupa sabotare PNDR unde Buc este scos din schema mai urmeaza asta! Bine ca are centura Caransebesul, Lugoj, pana si Caracalul…

    • Poti sa ne spui exact ce contracte de infrastructura a acordat guvernul lui Drula companiilor turcesti ?

    • Adi D e evident slugoi PSD. Se intetesc atacurile in media asupra USR, dovada ca USR face treaba buna.

    • NO COMMENT: „Dupa sabotare PNDR unde Buc este scos din schema” – PNDR+ Program National de Dezvoltare Rurala. RURALA.
      Intebare intrebatoare: cine a permis sa fie scos Buc din schema PNDR!!
      REVOLTATOR!!!!!

  2. Despre Regiile Autonome nimic? RAR & Co.?
    Fac aia ce vor cu banii lor ca doar CA-ul le da voie.
    In CA sunt tot angajatii RAR & CO…. tot ca mafia de la Metrou

  3. Admițând că instanța va pune Regionala la plată, care va fi de fapt sursa banilor?
    Minți tulburi și la conducerea CNAIR și între juriștii de acolo (sau nu-s în schemă?).

    • Aia de la MT au dat in judecata sindicatul de la ROMATSA… si au pierdut cu succes,
      angajatii la stat sunt doar de forma, iau un salariu si in acelasi timp isi vad de interesele proprii

  4. DRDP au calitate procesuala activa daca nu au personalitate juridica, fiind in subordinea CNAIR?

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.