Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Constructorul PORR (Austria) lucrează non-stop pe lotul 4 al Autostrăzii Sibiu – Pitești, iar în scurt timp (duminică sau luni) va atinge borna 500 de metri pe tunelul mai avansat „Daniela”, în timp ce tunelul „Alina” este la 364 de metri. Tunelul cu galerie dublă Curtea de Argeș are 1350 de metri – sau 2700 metri lungimea totală a ambelor galerii –, iar pe progresul actual ar urma să fie străpuns la finalul anului cu estimarea de finalizare a lotului Curtea de Argeș – Tigveni (10 km) în 2026.
Încă de la startul oficial al lucrărilor de foraj din octombrie 2023, constructorul PORR a botezat cele două galerii Daniela și Alina după numele a două angajate. Astfel, Tunelul Daniela a luat numele Directoarei de la „Economic”, iar Tunelul Alina pe cel al șefei de la Achiziții.
„Managerul economic se numește Daniela, iar managerul de la Achiziții se numește Alina. Sunt colegele noastre, sunt foarte comunicative și țin foarte mult la noi. Întotdeauna când avem nevoie de bănuți, ele ne susțin”, a explicat pentru ȘtirileProTV inginerul Constantin Cârstoiu, responsabil Calitate PORR. Lotul 4 al A1 Sibiu – Pitești este cel mai scump lot de Autostradă în execuție, 34 milioane de euro/km.
Citește integral pe economedia.ro