G4Media.ro

Polonia, Bulgaria și alte state din Europa de Est ar putea contesta…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

4 comentarii

  1. Nu poti sa nu te întrebi ce fel de Uniune este asta, în care cei mai puternici isi impun regulile. Apoi ne miram de falia Est-Vest.

  2. Pai practic noua nu ne convine faptul ca, cu noile reglementari, nu mai suntem competitivi fiindcă marja care oferea aceasta competitivitate era data de nivelul de salarizare și condițiile de munca mai proaste a șoferilor est-europeni (care-s dispuși sa doarmă prin parcări și alte chestii pt mai puțin decât colegii lor vest-europene din tarile dezvoltate…)
    Comic, așa-i, Jay? 🙂

  3. Pe autostrazile din vest vor circula in maxim 10 ani gen TeslaTruck, fara sofer, eventual cu un mecanic in cabina.

    • Și, conform legii ăsteia noi, camionul fără șofer va trebui totuși să se întoarcă la bază la fiecare 8 săptămâni.
      (de unde se vede clar că legea nu are absolut nicio legătură cu șoferii ci este o găselniță să blocheze firmele din est)