Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Plafonarea adaosului comercial pentru produsele românești ar putea duce la faptul că unii retaileri ar putea refuza să mai listeze la raft produse autohtone plafonate în favoarea altor produse de import, a declarat Feliciu Paraschiv, vicepreşedintele Asociaţiei Naţionale a Comercianţilor Mici şi Mijlocii din România, proprietar și fondator al rețelei Paco Supermarkets, pentru Economedia.
Guvernul analizează plafonarea adaosului comercial la 20% doar pentru produsele românești, afirmă surse consultate de Economedia, însă nu găsește o definiție pentru produsele tradiționale. Ministrul Agriculturii a vorbit săptămâna trecută la Euronews despre o astfel de inițiativă, precizând că a discutat deja cu premierul și cu președintele Camerei Deputaților despre o nouă lege a produselor agroalimentare românești. El spunea că dacă o astfel de lege nu va trece până în iunie, la finalul sesiunii parlamentare, atunci Guvernul va da o ordonanță de urgență.
„Ce se aude este faptul că se dorește plafonarea tuturor produselor românești. Noi am ridicat această problemă la întâlnirea cu Guvernul de marți, 19 martie. Trebuie să fie foarte atenți cum definesc produsul românesc. Dacă avem lapte din import din Ungaria, cutia import din Polonia și noi doar o asamblăm în Romania, nu mai știm dacă este produs românesc. Acesta este doar un aspect. De asemeena este posibil ca unii retaileri să refuze să mai listeze produse românești plafonate în favoarea altor produse de import”, a declarat Feliciu Paraschiv.
Citește integral pe economedia.ro