G4Media.ro

Piloți italieni: Am pilotat acest tip Boeing și m-am simțit nesigur/ Am…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

10 comentarii

  1. Boeing 737 Max are o hiba, s-a nascut cu sindromul balenelor sinucigașe.

  2. Sensul este dezastruos. Enigma inclinarii nejustificate spre sol fara sanse de indreptare. Boeing a incercat sa sparga gura targului. Aceste aparate trebuiau intai testate pe marfa nu pe oameni.

    • nu stii ce vorbesti. se testeaza mii de ore. iar pe langa asta, de cand au intrat in folosinta au zeci de mii de ore zburate, daca nu sute. cine te citeste are impresia ca astea pica instant de la orice. adevarul e cu totul altul. e posibil sa fie ceva atat de greu detectabil si care sa apara numai in situatii in care trebuie sa se indeplineasca simultan mai multe ghinioane, ca e imposibil sa vezi in teste asa ceva. stai tu linistit, daca nu s-ar fi facut teste ar fi picat de 10 ori mai multe.
      in plus, e posibil sa fie si o eroare umana. pana nu se analizeaza nu se stie exact. dar e bine ca le-au oprit momentan. mai bine asa, decat sa se mai intample ceva. dar daca tu traiesti cu impresia ca cineva acolo e indiferent la ce se poate intampla, esti total pe langa. are tehnologie la bord de milioane de dolari, chiar crezi ca e perfecta? really?

    • Vorbiti fara sa stiti ce vorbiti…Proiectele noi se testeaza si recreproiecteaza ani, nu ore. Boeing si serviciile de securitate serioase sunt suspecte de crime umanitare cata vreme au ignorat voit rapoartele pilotilor!

  3. @Andrei: imi place in comentariu tau: ” sa se indeplineasca simultan mai multe ghinioane”. In jobul asta nu exista ghinion!

    Cat despre indiferantza, well, Boeing si US au cam fost indiferenti, ca sa nu spun aroganti. Daca nu puneau multe tzari piciorul in prag, pe astia ii durea la basca si nu suspendau toate zborurile cu acest avion.

    • nu e cuvantul corect, stiu, dar nu gaseam altul care sa arate ce voiam sa spun in clipa aia. simte-te liber sa il inlocuiesti cu ce crezi tu ca e corect, dar ideea as zice ca e clara.
      nu ma refeream la indiferenta de DUPA accident, ma refeream la indiferenta in momentele de proiectare, producere si testare. adica oamenii aia de acolo nu fac cum fac romanii treaba. oricum imi place maxim cum noi, care suntem praf la orice ii criticam de mama focului pe unii care fac niste produse la care noi doar visam. priceless!

    • Multi vad, putini pricep. Pentru erorile de proiectare majore, picajul vertical la decolare si înclinarea cu botul în jos in timpul zborului, raportate de pilotii americani, avionul cumula 100 de puncte pe scara demeritelor ce impune obligatoriu scoaterea din functie a acestor aparate. Foamea fara masura a firmei Boeing are pe constiinta moartea a peste 300 de oameni din peste 33 de state.

  4. Toate aceste comentarii citate ale așa zișilor piloți europeni sunt fie scoase din context, fie sunt plătiți de Airbus, fie sunt acele ultime generații de piloți care nu prea mai știu cu adevărat să piloteze.