G4Media.ro

Pilot TAROM: În ultimii cinci ani de zile au plecat aproximativ 380…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

7 comentarii

  1. Câți șefi are un comandant de la Tarom, față de mediul privat ? Dacă au profit să le dea și 20.000 de euro, dar dacă n-au, de unde ? Mai scăpați de șefi și șefuleți….

  2. Pana la urma asta e solutia: mergeti la companiile private. Cand TAROM va ramane fara piloti, va da salarii, dar nu va bateti joc de oamnei cu certificate medicale pentru boli inventate.

  3. Pilotii or fi importanti pentru alte companii aeriene. Dar Taromul atat de romanesc are cheltuieli mari cu tot felul de neamuri si cumetrii care plimba hartii,cu firmele capusa ale zecilor de directori,directorasi si secretare …Sper sa plece toti si sa falimenteze aceasta gaura neagra in care aruncam cu gramezi de bani publici.

  4. Și de ce nu se privatizează?

    • Pentru ca acolo se platesc multe datorii politice din bani publici,pentru ca nimeni nu vrea asemenea companie care falimenta de 30 de ani daca nu se pompau bani publici la greu in ea,si cel mai important pentru ca isi scoate Simion asistatii social in strada sa strige ca nu ne vindem tara la straini,desi nici draq nu o vrea…

  5. Articolul despre piloții de la TAROM e alarmant. Trist să vezi atâția piloți talentați plecând din cauza condițiilor de muncă și a salariilor mici. Inacceptabil ca un comandant să aibă salariu mai mic decât un copilot de la private. Piloții rămași sunt într-o situație complicată, devenind practic „țapi ispășitori”. Managementul defectuos și politica au dus la deteriorarea situației. Sper ca lucrurile să se îmbunătățească pentru binele companiei și al angajaților.

  6. Pe la HR-ul Taromului au trecut cumva nume ca Tătaru și Ghezea? Eu atât am avut de șopârlit…