G4Media.ro

Pe timp de pandemie, veniturile Microsoft au crescut peste așteptări

sursa foto: Facebook/ Microsoft

Pe timp de pandemie, veniturile Microsoft au crescut peste așteptări

Veniturile Microsoft au crescut peste aşteptări în trimestrul patru fiscal încheiat la 30 iunie, cu 13%, de la 36,5 miliarde de dolari în urmă cu un an la 38 de miliarde de dolari, în pofida crizei coronavirusului, transmite Reuters, citată de News.ro.

În trimestrul anterior, veniturile Miscrosoft au crescut cu 15%.

Rezultatele companiei au fost trase în jos uşor de o modificare a strategiei de retail. Pe 26 iunie, Microsoft a anunţat că va închide magazinele fizice, rezultând costuri extraordinare de 450 de milioane de dolari.

Pe segmentul Intelligent Cloud, care include serviciul public Azure, Windows Server, SQL Server, GitHub şi serviciile pentru companii, Microsoft a obţinut venituri de 13,37 de miliarde de dolari, în urcare cu 17% în termeni anuali şi peste veniturile de 13,11 miliarde de dolari anticipate de analişti.

Creşterea veniturilor generate de Azure a încetinit la 47%, de la 59% în trimestrul anterior.

Microsoft nu publică veniturile în dolari ale Azure.

Divizia Productivity and Business Processes unit, care include Office, Dynamics şi LinkedIn, a contribuit la veniturile grupului cu 11,75 miliarde de dolari, fiind în urcare cu 6%.

Veniturile diviziei More Personal Computing, care include Windows, Surface şi Xbox, au fost de 12,91 miliarde de dolari, în cretere cu 14% şi peste estimările FactSet, de 11,48 miliarde de dolari.

În trimestrul patru Microsoft a anunţat planul de a închide serviciu lde streaming de jocuri Mixer şi achiziţia CyberX, Metaswitch şi Softomotive..

Acţiunile Microsoft au crescut cu circa 34% în acest an, dar miercuri au scăzut cu 2%.

Sursa foto: Facebook/ Microsoft

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

4 comentarii

  1. Astept sa dati stiri despre veniturile companiilor chineze pe timp de pandemie, daca tot ati schimbat politica editoriala si va focusati pe stiri care alimenteaza ura anti-americana pentru ca din asta au de castigat chinezii in primul rand. Daca astfel de articole nu sunt sponsorizate direct de China, sunt sponsorizate de satelitul lor in UE, Germania. Toata lumea face propaganda pe banii printati de China.
    E posibil sa nu reusiti sa obtineti date financiare (reale) despre companiile chineze pentru ca acel mediu e mult mai putin transparent.

    • In mod normal astfel de articole nu ar trebui să alimenteze nici o ură… O grămadă de companii au avut de câștigat datorită faptului că oamenii au făcut cumpărături, au lucrat și au comunicat la distanță. A se vedea Amazon, Netflix, Shopify, Teladoc, Zoom…Pun pariu că nici eMAG, FanCurier, etc, n-au dus-o prea rău..
      Pur și simplu au avut norocul ca oferta lor sa fie potrivită vremurilor pe care le trăim. Alții n-au fost prea norocoși, a se vedea Booking, TripAdvisor, companiilor aeriene…

  2. exemplul cu eMAG mi-a atras atentia asupra Tencent, pentru ca au acelasi proprietar.
    Ce-ar fi sa aflam cum au evoluat veniturile Tencent pe timp de pandemie?

  3. Și uite asa ne vor demonstra covidiotii ca Bill Gates a dat drumul la virus :)))