G4Media.ro

Pe timp de pandemie, veniturile Microsoft au crescut peste așteptări

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

4 comentarii

  1. Astept sa dati stiri despre veniturile companiilor chineze pe timp de pandemie, daca tot ati schimbat politica editoriala si va focusati pe stiri care alimenteaza ura anti-americana pentru ca din asta au de castigat chinezii in primul rand. Daca astfel de articole nu sunt sponsorizate direct de China, sunt sponsorizate de satelitul lor in UE, Germania. Toata lumea face propaganda pe banii printati de China.
    E posibil sa nu reusiti sa obtineti date financiare (reale) despre companiile chineze pentru ca acel mediu e mult mai putin transparent.

    • In mod normal astfel de articole nu ar trebui să alimenteze nici o ură… O grămadă de companii au avut de câștigat datorită faptului că oamenii au făcut cumpărături, au lucrat și au comunicat la distanță. A se vedea Amazon, Netflix, Shopify, Teladoc, Zoom…Pun pariu că nici eMAG, FanCurier, etc, n-au dus-o prea rău..
      Pur și simplu au avut norocul ca oferta lor sa fie potrivită vremurilor pe care le trăim. Alții n-au fost prea norocoși, a se vedea Booking, TripAdvisor, companiilor aeriene…

  2. exemplul cu eMAG mi-a atras atentia asupra Tencent, pentru ca au acelasi proprietar.
    Ce-ar fi sa aflam cum au evoluat veniturile Tencent pe timp de pandemie?

  3. Și uite asa ne vor demonstra covidiotii ca Bill Gates a dat drumul la virus :)))