G4Media.ro

Patru avioane rusești, interceptate în spațiul aerian internațional/ Ministerul Apărării: A fost…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

12 comentarii

  1. Dacă ar fi fost o misiune reală, MiG-urile 21 LanceR n-ar fi avut absolut nicio șansă împotriva celor 2 Su-27, care sunt net superioare din toate punctele de vedere. Calitatea piloților nu poate compensa diferența de caracteristici tehnico-tactice.

    • Glumesti. Calitatea pilotului roman poate compensa orice! La varful pandemiei, cancelarul Austriei voia saptamanal un tren special din Bucuresti cu personal aeronautic.

    • Pilotii noștri și călare pe matură le dă clasă la ruși. Bine ca nu a mai căzut vreunul,că stricau ăștia frumusețe de știre

    • Care „calitate” a piloților?

    • Pentru interceptie nu conteaza comparatia de caracteristici intre avioane, ci armamentul si sistemele radar pentru ca 99,9% din doborari vor fi de la distanta (mare).

      Ca idee, NATO a avut pe mana din 1990 incoace si Su-27, si Mig-29, s-a antrenat contra Su-30 (plus altele mai putin bau-bau) si sunt atat de „impresionati” de ce pot rusnacii ca au hotarat ca pot prelungi durata de utilizare a F-15 si F-16 – adica se tem atat de mult de capacitatea astora ca au decis sa cheltuie mai putin pe modernizare. Rusii se descalifica singuri prin prisma faptului ca nu produc in masa aeronavele mai noi cu care s-au laudat de 15 ani incoace dar care tot nu sunt gata, de fapt.

      Noi n-avem nevoie de cine stie ce ca nu ne va permite bugetul in urmatorii 40-50 de ani. Ne trebuie cateva multi-rol cu care sa facem politie si interceptie. In rest, superioritate aeriana, lupte aer-aer sau mai stiu eu ce fantezii o sa fie treaba aliatilor, nu a noastra ca nu vom avea cu ce nici daca am vrea.

  2. Am luat F-16 degeaba, nu-i așa?

    • F16 au acelasi probleme cu Migurile 21. Nu ne dau noua marile puteri mai mult decat Otokarul cerului. Ori daca il punem pe F16 sa zboare, si incepe si ala sa are, s-ar putea sa fie cam dificil pentru spalatii pe creier sa ma ia cu „Bechtel dindu nuthin”

    • noi am luat f16 care trebuiau reparate si n-am citit ca fost reparate. poate au fost, cine mai stie. daca nu e cu covrig19 nu conteaza.

  3. F-16 au fost modernizate, sunt perfect invizibile, să știți că pe lângă cele 2 Mig-uri erau și vreo 6 F-16 invizibile !

  4. Salut!
    Apreciez, subiectiv desigur, comentarie, ca fiind
    realiste.
    Voi comenta asupra unui singur cuvant : incident.
    In spatiul international, fiecare zboara dupa capul lui, face ture, filmeaza, si de cele mai multe ori, pilotii se saluta politicos.
    Cred ca rusii stiau de MIG-urile noastre, inainte sa decoleze si sa vina la incident.

  5. situatia asta este precum bunicul, mig 21 ,se intalneste cu nepotul ,su 27 . Oricu. Aviatia romana e o gluma proasta .