Home » Articole » Pasagerii cărora le-a fost anulat zborul nu vor mai fi obligați să accepte vouchere. 16 companii aeriene, printre care și Wizz Air și Ryanair, s-au angajat să ramburseze mai rapid banii către clienți

Pasagerii cărora le-a fost anulat zborul nu vor mai fi obligați să accepte vouchere. 16 companii aeriene, printre care și Wizz Air și Ryanair, s-au angajat să ramburseze mai rapid banii către clienți

30 sept. 2021
Pasagerii cărora le-a fost anulat zborul nu vor mai fi obligați să accepte vouchere. 16 companii aeriene, printre care și Wizz Air și Ryanair, s-au angajat să ramburseze mai rapid banii către clienți
Sursa foto: www.europarl.europa.eu
Ascultă articolul

16 mari companii aeriene s-au angajat, după un dialog cu reprezentanți ai Comisiei Europene și ai autorităților naționale pentru protecția consumatorilor, să furnizeze informații mai bune și să ramburseze banii pasagerilor în timp util, în cazul anulării zborurilor, arată un comunicat al Comisiei. De asemenea, companiile și-au asumat reguli mai clare privind voucherele oferite după anularea zborurilor, pasagerii nemaiputând fi obligați să le accepte.

Urmărește cele mai noi producții video G4Media
- articolul continuă mai jos -

Companiile aeriene implicate în dialog au fost: Aegean Airlines, Air France, Alitalia, Austrian Airlines, British Airways, Brussels Airlines, Easyjet, Eurowings, Iberia, KLM, Lufthansa, Norwegian, Ryanair, TAP, Vueling și Wizz Air.

Aceste 16 companii aeriene erau cel mai des menționate în reclamațiile consumatorilor.

Citește integral pe economedia.ro

Comentarii
  • Nu mai știu ce să mai fac. Am cumpărat un bilet dus întors București Milano in aprilie 2020. Zborul cu compania Wizzair a fost anulat din cauza pandemiei. Suntem în octombrie 2021 și nu mi am primit banii înapoi. Agenția Vola. ro prin care am cumparat biletul îmi răspunde mereu că Wizzair nu ii trimite banii

  • Mie wizz air mi a dat bilete după 2 ani aproape și pe ce ruta am vrut. Referitor la Vola ei nu răspund! Am avut bilete de la Madrid in insulele Canare. Deci problema e la vola nu la avioane. Au fost serioși o perioada de vreo doi ani nu poți lua legătura decât telefonic. Nu mai poți merge la firma. Dubios..

  • Panaitescu Marinela

    Am luat bilet prin eSKY.ro cu Blueair și au anulat zborul 18iulie -29 august București Liverpool, am optat pentru rambursarea banilor. Nici acum octombrie nu i-am primit, oare ce trebuie să fac.Asta anul acesta 2021.Zborul OB133.

Lasă un răspuns

Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.
Vă rugăm să țineți cont că folosirea injuriilor, a limbajului instigator la ură, a apelurilor la violență sau trimiterea repetată, în mod abuziv, a aceluiași comentariu pot duce nu doar la ștergerea mesajului, ci și la suspendarea temporară a dreptului de a comenta. Site-ul nostru încurajează dezbaterile aprinse, dar civilizate. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru contribuția la o discuție bazată pe argumente, nu pe atacuri.

Citește și

Top Articole