Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
16 mari companii aeriene s-au angajat, după un dialog cu reprezentanți ai Comisiei Europene și ai autorităților naționale pentru protecția consumatorilor, să furnizeze informații mai bune și să ramburseze banii pasagerilor în timp util, în cazul anulării zborurilor, arată un comunicat al Comisiei. De asemenea, companiile și-au asumat reguli mai clare privind voucherele oferite după anularea zborurilor, pasagerii nemaiputând fi obligați să le accepte.
Companiile aeriene implicate în dialog au fost: Aegean Airlines, Air France, Alitalia, Austrian Airlines, British Airways, Brussels Airlines, Easyjet, Eurowings, Iberia, KLM, Lufthansa, Norwegian, Ryanair, TAP, Vueling și Wizz Air.
Aceste 16 companii aeriene erau cel mai des menționate în reclamațiile consumatorilor.
Citește integral pe economedia.ro
Nu mai știu ce să mai fac. Am cumpărat un bilet dus întors București Milano in aprilie 2020. Zborul cu compania Wizzair a fost anulat din cauza pandemiei. Suntem în octombrie 2021 și nu mi am primit banii înapoi. Agenția Vola. ro prin care am cumparat biletul îmi răspunde mereu că Wizzair nu ii trimite banii
Mie wizz air mi a dat bilete după 2 ani aproape și pe ce ruta am vrut. Referitor la Vola ei nu răspund! Am avut bilete de la Madrid in insulele Canare. Deci problema e la vola nu la avioane. Au fost serioși o perioada de vreo doi ani nu poți lua legătura decât telefonic. Nu mai poți merge la firma. Dubios..
Am luat bilet prin eSKY.ro cu Blueair și au anulat zborul 18iulie -29 august București Liverpool, am optat pentru rambursarea banilor. Nici acum octombrie nu i-am primit, oare ce trebuie să fac.Asta anul acesta 2021.Zborul OB133.