G4Media.ro

Pagina de Media: Peste 5.000 de reclame ale Primăriei Capitalei pe posturile…

Inquam Photos / Octav Ganea

Pagina de Media: Peste 5.000 de reclame ale Primăriei Capitalei pe posturile TV. Cele mai multe spoturi au fost difuzate de Antena 3

Trei campanii, toate cu Primăria Capitalei în prima frază, au fost difuzate de posturile TV de peste 5.000 de ori. Peste 5.000 de reclame, mai exact 5.150, plătite de Primăria Capitalei, condusă de Gabriela Firea, pe posturile TV în doar câteva luni, potrivit unei monitorizări realizate de publicația paginademedia.ro.

Una dintre campanii – București Trainic – a promovat pe posturi cu acoperire naționale un aspect 100% local: consolidarea blocurilor din București.

Campaniile Primăriei Capitalei au fost pe toate posturile de știri, plus principalele canale generaliste: Pro TV, Antena 1 și Kanal D.

După numărul total, cele mai multe spoturi au fost difuzate de Antena 3: peste o mie, pentru toate cele trei campanii. Urmează Realitatea TV și România TV.

Dintre marile generaliste, Antena 1 și Kanal D au dat fiecare aproape 500 de spoturi. Pro TV a difuzat aproape 100, însă este postul cu cele mai mari tarife de publicitate.

Posturile și Primăria Capitalei, campanie cu campanie

1. Spitalul Gomoiu, în deschiderea spotului cu 1.600 de difuzări.

Potrivit datelor Paginademedia.ro, Digi 24 a avut cele mai multe dintre reclamele difuzate: 330 de spoturi. A fost urmat de Antena 3 (cu peste 300).

Primăria a plătit publicitate pentru campanie și pe posturile generaliste. A luat cele mai multe reclame la Kanal D (130). La Antena 1 a difuzat 100. Pro TV, cea mai scumpă dintre stații a difuzat 50 de reclame pentru această campanie a Primăriei Capitalei.

2. București trainic – Consolidarea blocurilor din București, pe posturi naționale. 2500 de reclame

Au dat reclamele campaniei și două generaliste: Antena 1 și Kanal D. Pro TV nu a fost prins în mediaplanul campaniei.

Cine a dat cele mai multe reclame: spoturile s-au împărțit aproape la fel între Antena 3, B1 TV și România TV (în jur de 500 de reclame).

3. Din nou despre sănătatea Capitalei. Peste 1.000 de spoturi în trei săptămâni

În cele trei săptămâni, peste o mie de spoturi au fost difuzate de posturile TV. Câteva sute pe posturile de știri, câteva zeci pe Antena 1, Pro TV și Kanal D. Până acum.

Campania este încă în desfășurare. Ca o coincidență, spotul a fost difuzat inclusiv în pauza publicitară de la Digi 24, imediat după ce Vlad Voiculescu îi răspundea Gabrielei Firea, după atacurile la adresa Fundației Dăruiește Viață.

Citește articolul integral pe paginademedia.ro

Foto: Inquam Photos / Octav Ganea

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

14 comentarii

  1. O blonda din BC adica cica din provincie zis bucuresteni care traiesc si sugg din seva tuturor romanilor din provincie .Ce NU a fost in stare sa faca ofticata de fi rea au facut doua romance adevarate care au demonstrat cat de sus poate fi capacitatea si dorinta unei mane in primul rand apoi a unei femei care NU tanjeste dupa ovati si rudicari in SLAVI precum blonda de fi rea .Este o mare rusine pentru moldovence.

    • Strigător la cer din bani publici, buc. nu are spitale, drumuri, centură, creșe și școli suficiente, metrou, mijloace decente de transport, parcuri, stație de epurare, groapă de gunoi ecologică, etc dar avem bani de reclama. Eu cred ca trebuie urmat exemplul Europa fm care nu mai difuzează spoturi pub și înapoiază banii bucureștenilor. Pro tv, digi, realitatea ma astept sa faca acest lucru !

    • Stim foarte bine ce inseamna asta. Este finantarea televiziunilor prietene. E o poveste veche. Oamenii stau in frig la Aviatiei, dar firea nu are bani pentru radet care e in faliment. Are bani pentru pentru campania personala.
      Votati ciuma rosie!

  2. [VPN] Dupa lista se vede unde anume merge propaganda mai bine. Daca esti Apple si vrei sa faci propaganda anti-Samsung, nu faci reclame in Corea de Sud, ci la tine acasa in America (dap, caz real cu Huawei).
    Sincer nu inteleg de ce se cheltuie banii pe reclame. Nu esti o firma privata care vrea sa-si etaleze succesul in fata lumii, esti o primarie care poate foarte simplu sa-si detalize toate programele pe siteul lor, finalizate sau nu, iar banii pentru reclame (sau propaganda in acest caz) se pot utiliza acolo unde este nevoie mai mare.

    • Da, corect, nu ești o firmă privată care vrea să-și etaleze succesul dar ești o țărancă coclită care vrea să-și etaleze talentele proprii pe bani publici.

      Ce se întâmplă dacă pui o țărancă coclită șefă peste ditamai primăria? Păi i se urcă la cap că e mare cine-știe-ce și se apucă să-și comande tablouri cu ea din banii primăriei. Vezi Dăncilă, vezi boul ăla de primar care și-a dat singur un premiu…

    • Cetatean 7, exemplul cu Huawei nu e chiar potrivit pentru ca Apple a fost oricum boicotat in China. Orice reclama pe care si-ar fi facut-o Apple acolo ar fi fost risipa de bani pentru ca poporul chinez nu iese din cuvantul partidului comunist. La Firea se vede din spatiu ce incearca sa faca, bani dati televiziunilor pentru reclame inutile ca taxa de protectie ca sa nu se scape ceva nasol despre ea pe post pentru ca urmeaza campania. Totul pe banii prostilor, pardon al bucurestenilor.

  3. Banii care rămân în bugetul primariei la sfarsit de an sunt acolo din vina consilierilor?

  4. Sunt pe putin 5 milioane de euro irosite cu aceste 5000 de difuzari.
    Eh, fiecare bucurestean a platit 2,5 euro, adica 10 lei pe aceasta distractie….

  5. Cred că doamna Firea a făcut două lucruri, in primul rand și-a făcut reclamă mascată in nume propriu pe banii bucureștenilor, in al doilea rând a plătit în avans, anumitor televiziuni, spațiul pentru viitoarele apariții electorale. Poate se va autosesiza Curtea de Conturi sau DNA, ceea ce a făcut stimata doamnă se numește deturnare de fonduri în folos propriu.

    • Exact. Noul DNA se face ca ploua. Oare cine ii asigura spatele blondei, de nu se porneste ancheta?

  6. Le-a luat banii bucurestenilor ca in filmele cu prosti. Dupa 3 ani de pradat bugetul capitalei nici o ancheta, nici o suspiciune.

  7. Sa nu ne amagim ca ar fi doar atat. La nivelul intregii tari sunt multe alte milioane directionate prin tot felul de entitati de stat catre televiziuni, radio, ziare etc. Se cumpara de fapt prietenia mass media, tacerea in ce priveste diverse matrapazlacuri, campanie etc. Ar avea de lucru curtea de conturi ani de zile doar sa le descalceasca.

  8. Prosteala pe față.
    Și de ce are nevoie Bucureștiul de 7 primari si 7 consilii județene?
    Eu ma mir ca nu au ieșit până acum bucureștenii cu furci si topoare sa-i mai rareasca .
    Oare nu se gândește nimeni ca se bat cap in cap aceste primării si papă banii, exagerat de multi ,din taxele oamenilor ?
    Nu se gândește nimeni dacă ai stinge numai lumina din 6 primarii câtă economie s-ar face?
    Dar din salarii ?
    Pe ce lume trăim oare?