Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Campania integrată de comunicare “Vocea Muntelui”, concepută și implementată de agenția Oxygen, marchează cei 20 de ani de parteneriat strategic dintre Vodafone și Salvamont. ”Vocea Muntelui” scoate la lumină unul dintre cele 130.000 de cazuri reale de pe parcursul celor 20 de ani de colaborare, în care Salvamont a utilizat tehnologia de ultimă generație oferită de Vodafone pentru a scurta timpul intervențiilor contra-cronometru, tot mai complexe de la an la an.
Vodafone, rețeaua care salvează vieți, își consolidează astfel angajamentul față de parteneriatul Salvamont printr-o campanie integrată de comunicare dedicată creșterii nivelului de conștientizare asupra riscurilor de pe traseele montane, amintind totodată soluțiile digitale și AI folosite pentru salvarea de vieți în operațiunile Salvamont.
“Un minut poate face diferența între viață și moarte. Iar pentru salvatorii montani, dar și pentru cei aflați în primejdie, fiecare minut contează. Campania aniversara marcheaza cei 20 de ani de parteneriat dintre Vodafone și Salvamont România: 130.000 de vieți salvate în peste 110.000 de intervenții. Iar în spatele cifrelor sunt oamenii de la Salvamont și tehnologia oferită de Vodafone. E onoare să dăm voce muntelui prin intermediul campaniei noastre și să susținem in continuare exploratorii neînfricați,”, a spus Ruxandra Rău, Brand & Marketing Communication Director, Vodafone România.
Citește integral pe economedia.ro