
Ospitalitate, frumusețe, bunăstare: noile „terenuri de joacă” ale luxului
Confruntate cu o clientelă tot mai atrasă de experiența luxului, mai mult decât de produse, marile grupuri din sector se orientează către turismul de lux, subliniază un studiu KPMG publicat joi, conform Fashion United.
„Reședințe de lux, restaurante sau cafenele gourmet create în parteneriat cu cei mai mari chefi, experiențe turistice exclusive (croaziere, trenuri de lux) etc.: prin promisiunea unor momente de neuitat, casele își extind câmpul de exprimare al brandului și fac din ospitalitate apogeul experienței în lux”, potrivit studiului.
Aceasta este a doua ediție a studiului KPMG, care include o serie de interviuri cu profesioniști din domeniul luxului din Franța și din străinătate, completate de un sondaj cantitativ realizat în rândul a 180 de profesioniști.
O atracție explicată de starea bună a sectorului turistic, conform studiului. Sunt menționate în special Belmond, Cheval Blanc, hotelurile Bulgari sau participarea LVMH la grupul hotelier Les Domaines de Fontenille.
În același timp, grupurile se poziționează și pe piața cosmeticelor de lux, „o evoluție care le permite mărcilor să dezvolte o ofertă accesibilă și să ajungă la o clientelă mai largă”, profitând în același timp de o piață dinamică ce ar putea, conform unor estimări, „să se dubleze până în 2027, de la 20 la 40 de miliarde de dolari”.
În cele din urmă, „la intersecția dintre frumusețe și experiență”, sectorul bunăstării este, de asemenea, obiectul unui entuziasm tot mai mare: „dincolo de spa-urile, care au devenit un must-have în oferta hotelurilor de lux, așteptările clienților se îndreaptă acum către retreat-uri lungi și personalizate, tratamente specifice pentru insomnie, ba chiar prevenirea bolilor și îngrijire axată pe longevitate”, subliniază studiul.
Pentru KPMG, acesta este un semn că luxul, „extinzându-și din ce în ce mai mult sfera, investește acum în promisiunea ‘frumuseții interioare’ și a ‘unei vieți mai bune’, încercând să se îndepărteze de imaginea unui lux superficial pentru a îmbrățișa o formă de lux mai esențial”.
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen BankCitește și...
Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.