G4Media.ro

Orban: Din discuţiile cu managementul Renault România nu am tras nicio concluzie…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

10 comentarii

  1. Pai nici din milionul ăla de la Romarm nu am tras nicio concluzie sefu, sa trăiți. Ai mari probleme la tras concluzii Sica, Lasă-l pe bos iohanis sa ne explice cum sta treaba

  2. Asa, mot a mot, nu, dar se subantelege!

  3. Cand vor face socotelile COSTURI-PROFIT cei de la Renault vor gasi raspunsurile!
    Renault e la mare-mare stransoare, cererile Guvernului francez sunt clare: cat mai multe locuri de munca transferate in Franta, evident nu punand in pericol Indicatorii financiari de profitabilitate!
    Dar Romania in afara fortei de lucru ieftine, nu prea are multe argumente: distanta mare fata de Franta(Marocul e ideal!), Autostrazi, adica Conditii de Transport jalnice pe sosele(Cererile repetate ale Renault pentru Autostrada nebagate in seama de Guvernele Romaniei!), pe Calea ferata la fel-dezastru cu Limitari mari de viteza, Distanta mare pana la Port Constanta, in plus Renault va trece la masinile electrice iar Numarul de componente fabricate la Pitesti(ACUM doar pentru masinile pe benzina!) va scadea iar Robotizarea nu prea e punctul forte la Dacia, deci mare pierdere nu ar fi, noile tipuri de masini electrice cred ca vor fi produse in Franta… in plus CEREREA acum e insuficienta pentru o REVENIRE curand la profitabilitate…
    E evident ca Productia de masini pe benzina fabricate la Dacia va scadea continuu…
    Mai mult, VW a lansat deja in toamna 2019 pe Piata din China, cu un SUCCES neasteptat, masina-concurenta la DACIA Logan, numita JETTA, masina ieftina si foarte ceruta deocamdata in China, urmeaza sa ajunga in Europa(Pandemia de COVID 19 a stopat deocamdata!)!
    Fara Dacia, cea mai mare Companie din Romania ca Cifra de Afaceri si cel mai mare Exportator, Romania s-ar duce de rapa..

  4. Renault a publicat Vineri planul său de reducere a COSTURILOR care prevede și Reducerea efectivelor cu 15.000 de angajați în lume.
    Printre prevederi se numără și suspendarea Proiectelor de creștere capacitară planificate în Maroc și România.
    Dacia avea un proiect de 100 milioane euro pentru creșterea cu 15% a capacității de producție, o parte din el s-a făcut, iar restul se suspendă.
    Proiectul ar fi trebuit să ducă la 406.000 de mașini pe an capacitate de producție, față de 350.000.
    Ar putea avea de suferit și Producția de cutii de viteze din România, fiindcă Renault vorbește despre un Studiu pentru ”raționalizarea activităților de fabricație a cutiilor de viteze în lume”.
    Renault își va reduce capacitatea globală de producție de la 4 milioane vehicule/an în 2019, la 3,3 milioane în 2024.
    Traiectoria este cu totul diferită de cea imaginată de fostul CEO Carlos Ghosn care vorbea de 5 milioane de mașini în 2022.
    Obiectivul planurilor anunțate de Renault în lume este de a REDUCE Costurile fixe cu peste 2 miliarde de euro pe parcursul a 3 ani.
    Mai mult, Renault are nevoie de ajutorul Statul francez, fiindcă altfel este în pericol să nu supraviețuiască.
    Statul francez, care deține 15% din Renault, a pus o serie de Condiții legate de investițiile în străinătate.
    Grupul Renault are 180.000 de angajați în lume și va renunța la 8% dintre ei.
    Vor fi aproape 15.000, dintre care 4.600 în Franța.

    Ce BUN ar fi acum Carlos Ghosn, cel supranumit „cost killer”, dupa ce acum 2 decenii a închis 5 uzine din Japonia și a micsorat efectivele Nissan cu 21.000 de oameni, reușind să salveze compania din colaps.

  5. Bai Sica, Renault avea la Dacia Pitesti o activitate foarte profitabila pana sa vina criza, uite aici daca nu ma crezi:
    https://cursdeguvernare.ro/vanzarile-dacia-s-au-prabusit-in-europa-de-vest-in-valul-scaderii-generale-a-cererii.html

    Iar daca ei zic ca reduc 15000 de posturi, din care 4500 din Franta, de unde or taia restul? Sa nu-mi zici ca toate din Maroc si niciunul din Romania, ca iti creste nasul.

  6. E punctul slab al lui Sica!

  7. Un lucru e sigur, nimic nu se dezvolta într-un stat terorist și mafiot.