Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Francezii de la Alstom au fost desemnați oficial câștigătorii licitației pentru livrarea a 20 de trenuri Inter Regionale, a anunțat joi Autoritatea pentru Reformă Feroviară (ARF). Oferta va fi suplimentată cu încă 17 trenuri, a menționat și secretarul de stat în Transporturi Ionel Scrioșteanu. Este prima achiziție de material rulant nou la CFR Călători din ultimii 15 ani.
Oferta financiară a societății Alstom Feroviaria S.p.A. la licitația pentru cele 20 de trenuri a fost de 1.309.065.880 lei fără TVA, contractul de achiziţie publică urmând a fi încheiat şi semnat de ambele părţi la finalul perioadei legale de contestaţii.
Procedural, după ce oferta Alstom este desemnată câştigătoare (fiind singura care a rămas valabilă) se pot depune contestaţii la Consiliul Naţional pentru soluţionarea Contestaţiilor (CNSC) şi la Curtea de Apel Bucureşti (CAB), dar noua lege a achiziţiilor publice obligă autoritatea contractantă să semneze contractul după decizia CNSC.
Citește integral pe economedia.ro
nu-i bai că a plecat drula mai vor trece 30 până la următoarea
Este puțin pentru necesitățile companiilor de cale ferată din România.
CFR Calatori trebuie sa cumpere urgent sute de vagoane noi si second hand, zeci de automotoare, locomotive. Tarile europene cumpara mereu vagoane si locomotive.
Dar se poate circula cu trenurile private în România.
La o viteza medie de 40km/h degeaba ne facem iluzii.
Toate rutele pe care vor circula aceste trenuri au limita de viteza de 160 km/h. Toate
Aș fi curios dacă sunt prevazute cu spațiu pentru transportul bicicletelor
parca facem si noi trenuri sau numai vagoane ?
La Craiova o firma privata (Softronic) are un produs numit Hyperion ( electric) iar cei de la Pascani au un automotor….la Arad se fac vagoane, in rest de ce nu le prea vedem sa raspund aia mari.
La Craiova Softronic face si locomotive. Au contract cu o companie suedeză pt tractarea vagoanelor de otel. Au câștigat licitația si daca nu ma înșel, apoi a fost suplimentat nr locomotivelor cerute. Deci sunt bune, dar nu stiu si la pret. La Arad se fabrica material rulante nou, la Pașcani stiu ca se pot reconditiona, iar automotoarele de la Softronic stiu ca nu se pretau la CFR in trecut pt ca se dorea acoperirea si a liniilor neelectrificate, plus capacitatea scăzută de transport fata de automotoarele de la Desiro. Mai contează si capacitatea de productie/livrare. Degeaba îndeplinește caietul de sarcini și ai cel mai bun pret dacă lucrezi bucățile contractate in 10 ani.
Nu va fi greu de comparat prețul.. Pare acum dar depinde câte vagoane, etc. Și ar trebui repartizate tuturor operatorilor, pt a se evita un ajutor de stat mascat. Dacă nu cumva unii operatori privați vor renunță La trenurile astea și vor primi în loc noi trase/ rute.
Románica,
Piata de desfacere. Colonie suveranā:)))😂😂😂😂😂