G4Media.ro

Noua față a transportului public în București: Primăria vrea să cumpere 82…

Secțiune susținută de
Concordia

Articolele din această secțiune sunt realizate cu respectarea independenței editoriale a redacției

Noua față a transportului public în București: Primăria vrea să cumpere 82 de autobuze electrice și 100 de troleibuze

Primăria București a bugetat pentru 2021 cumpărarea a 82 de autobuze electrice și 100 de troleibuze, potrivit proiectului de buget pus în dezbatere publică miercuri.

Iată traseele pe care vor cicula noile autobuze după achiziție și bugetul alocat, așa cum apar în proiectul bugetului:

– traseele 312, 313, 368 și 385. Suma alocată 75,9 milioane de lei

– traseele 137 și 138. Suma alocată 34,1 milioane de lei

– traseele 173, 311, 336, 381, 601. Suma alocată 86 milioane de lei

– traseele 300, 330, 335. Suma alocată 65 de milioane de lei

Citește integral pe economedia.ro

Donează prin PayPal paypal icon
Donație recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Abonează-te la newsletter

7 comentarii

  1. Sper ca nu sunt turcesti. Mie im vine rau la lingurica daca autobuzul nu e de firma, Mertzan, Ferarri, dintr-astea. Putin si bun, ca la dieta.

  2. Ce conteaza este calitatea si pretul dar mai ales transparenta contractului. Pot sa fie si turcesti si chinezesti si indiene daca sunt electrice, respecta conditiile necesare pentru transport in comun modern si producatorul raspunde pentru calitate.

  3. Am mers acum cateva zile cu un 105 de-ala, verde „hibrid”. Putea a motorina inauntru de-ti intorcea stomacul pe dos…
    Daca astea sunt autobuzele „hibrid”, verzi la exterior si cu motoare Euro minus 6, mai bine lipsa.

    Si ca tot sunt aici, ce anume inseamna autobuz „hibrid” la Mercedesurile alea? Nu cred ca le-am auzit vreodata mergand electric, silentios. Hibrid in cazul alora inseamna ce anume? Ca deplasare pur electrica as putea sa pariez ca n-au vazut in viata lor.
    Le apreciez, sunt noi, scaune tapitate, prize USB (nealimentate la curent, BTW), cateodata chiar au si incalzire in ele (cand are chef soferul s-o porneasca)… dar de ce li se spune „hibrid”?

    • Nu minti!

    • Ma bucur ca ma aprobi, mai Sorans!
      Dar imi poti raspunde si la intrebare? Ce anume inseamna hibrid la autobuzele alea? Ca eu personal nu le-am auzit niciodata mergand pur electric. Poate nu le-am prins eu, zi-mi tu la ce ore merg pe baterie, sau in ce zone, sau ce anume vrei sa zici.
      Dar cu mai multe cuvinte, ca doar nu esti doar un troll care doar baga batul prin gard si apoi fuge. Asuma-ti opinia!

  4. Și ce dacă, la cum circulă acum troleibuzele și tramvaiele, tot un drac.
    „Cățelul pe sârmă”, de-abia se târâie, că sa ajungi cu 96 de la capăt la Gara de Nord, este o adevărată peripeție.

  5. Vrem o rețea de autobuze școlare pentru elevii și profesorii care nu au la scara autoturism.
    Astfel se vor reduce infectarile în scoli, iar numărul elevilor infectați și asimptomatici va scădea, ceea ce ar fi bine nu numai pentru familiile acestora, dar și pentru întreaga comunitate.
    Nicușor Dan, din ura lui bine cunoscuta față de Firea, a desfiintat minireteaua cu care Firea demarase acest proiect, care urma sa fie extins.
    Sa facă bine dl Nicușor sa facă și ce este bine pentru copiii noștri, nu numai bazdaganiile pe care le visează noaptea.

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.