Home » Economie » Noua față a transportului public în București: Primăria vrea să cumpere 82 de autobuze electrice și 100 de troleibuze

Noua față a transportului public în București: Primăria vrea să cumpere 82 de autobuze electrice și 100 de troleibuze

Noua față a transportului public în București: Primăria vrea să cumpere 82 de autobuze electrice și 100 de troleibuze
Foto: Dreamstime
Ascultă articolul

Primăria București a bugetat pentru 2021 cumpărarea a 82 de autobuze electrice și 100 de troleibuze, potrivit proiectului de buget pus în dezbatere publică miercuri.

Urmărește cele mai noi producții video G4Media
- articolul continuă mai jos -

Iată traseele pe care vor cicula noile autobuze după achiziție și bugetul alocat, așa cum apar în proiectul bugetului:

– traseele 312, 313, 368 și 385. Suma alocată 75,9 milioane de lei

– traseele 137 și 138. Suma alocată 34,1 milioane de lei

– traseele 173, 311, 336, 381, 601. Suma alocată 86 milioane de lei

– traseele 300, 330, 335. Suma alocată 65 de milioane de lei

Citește integral pe economedia.ro

Comentarii
  • Dacian Julien Soros

    Sper ca nu sunt turcesti. Mie im vine rau la lingurica daca autobuzul nu e de firma, Mertzan, Ferarri, dintr-astea. Putin si bun, ca la dieta.

  • Ce conteaza este calitatea si pretul dar mai ales transparenta contractului. Pot sa fie si turcesti si chinezesti si indiene daca sunt electrice, respecta conditiile necesare pentru transport in comun modern si producatorul raspunde pentru calitate.

  • Am mers acum cateva zile cu un 105 de-ala, verde „hibrid”. Putea a motorina inauntru de-ti intorcea stomacul pe dos…
    Daca astea sunt autobuzele „hibrid”, verzi la exterior si cu motoare Euro minus 6, mai bine lipsa.

    Si ca tot sunt aici, ce anume inseamna autobuz „hibrid” la Mercedesurile alea? Nu cred ca le-am auzit vreodata mergand electric, silentios. Hibrid in cazul alora inseamna ce anume? Ca deplasare pur electrica as putea sa pariez ca n-au vazut in viata lor.
    Le apreciez, sunt noi, scaune tapitate, prize USB (nealimentate la curent, BTW), cateodata chiar au si incalzire in ele (cand are chef soferul s-o porneasca)… dar de ce li se spune „hibrid”?

    • Ma bucur ca ma aprobi, mai Sorans!
      Dar imi poti raspunde si la intrebare? Ce anume inseamna hibrid la autobuzele alea? Ca eu personal nu le-am auzit niciodata mergand pur electric. Poate nu le-am prins eu, zi-mi tu la ce ore merg pe baterie, sau in ce zone, sau ce anume vrei sa zici.
      Dar cu mai multe cuvinte, ca doar nu esti doar un troll care doar baga batul prin gard si apoi fuge. Asuma-ti opinia!

  • Și ce dacă, la cum circulă acum troleibuzele și tramvaiele, tot un drac.
    „Cățelul pe sârmă”, de-abia se târâie, că sa ajungi cu 96 de la capăt la Gara de Nord, este o adevărată peripeție.

  • Vrem o rețea de autobuze școlare pentru elevii și profesorii care nu au la scara autoturism.
    Astfel se vor reduce infectarile în scoli, iar numărul elevilor infectați și asimptomatici va scădea, ceea ce ar fi bine nu numai pentru familiile acestora, dar și pentru întreaga comunitate.
    Nicușor Dan, din ura lui bine cunoscuta față de Firea, a desfiintat minireteaua cu care Firea demarase acest proiect, care urma sa fie extins.
    Sa facă bine dl Nicușor sa facă și ce este bine pentru copiii noștri, nu numai bazdaganiile pe care le visează noaptea.

Lasă un răspuns

Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.
Vă rugăm să țineți cont că folosirea injuriilor, a limbajului instigator la ură, a apelurilor la violență sau trimiterea repetată, în mod abuziv, a aceluiași comentariu pot duce nu doar la ștergerea mesajului, ci și la suspendarea temporară a dreptului de a comenta. Site-ul nostru încurajează dezbaterile aprinse, dar civilizate. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru contribuția la o discuție bazată pe argumente, nu pe atacuri.

Citește și

Top Articole