G4Media.ro

Nou director la CFR Marfă, una dintre marile găuri negre ale economiei…

Secțiune susținută de
Concordia

Articolele din această secțiune sunt realizate cu respectarea independenței editoriale a redacției

Nou director la CFR Marfă, una dintre marile găuri negre ale economiei de stat: Mihai Frăsinoi revine în funcție după 10 ani

Ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă, a anunțat vineri că a fost numit un nou director general la CFR Marfă. E vorba despre Mihai Frăsinoi, inginer feroviar de profesie, care a mai ocupat funcția timp de un an în perioada 2010 – 2011.

Frăsinoi este acum inspector de stat la Autoritatea Feroviară Română – Inspectoratul de Siguranță Feroviară Craiova din 2017. Anterior a fost director de logistică la o companie privată. Este absolvent al Facultății de Transport Feroviar la Universitatea Politehnică București și a lucrat la începutul carierei ca inginer la CFR.

CFR Marfă este una dintre companiile de stat cu mari dificultăți financiare. După ce a fost căpușată ani la rând, a primit ajutor de stat pentru redresare, dar Comisia Europeană a decis în 2020 că trebuie să returneze suma uriașă de 570 de milioane euro. (Foto: CFR Marfă)

Donează prin PayPal paypal icon
Donație recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Abonează-te la newsletter

9 comentarii

  1. Mihai Frăsinoi, Mihai Călinoi, dupa caz :-/

  2. Alt „competent”. De ce nu-l puneți pe Necolaiciuc direct!?

    • poate-l aduc pe Chinde , pe Bucureanu , Tulbure , alti ” competenti ” Singurul director adevarat a fost Buruiana . Stiu ca am lucrat sub el piona in 2001 si stiu cum mergea atunci CFR Marfa !

  3. sa o privatizeze pe bursa catre romani macar 20% iar un alt procent de 40% sa fie vandut catre un investitor privat mare
    statul sa se multumeasca cu 40% ca si daca vine un director competent iar vin alegeri si poate vin alti care vor sa o capuseze
    si o tinem tot asa la nesfarsit
    se stie ca statul roman este cel mai prost si corupt administrator
    sa se multumeasca cu 40% si sa vanda restul asta ii solutia de durata
    dar politicieni astia vor sa controleze totul

  4. U$R calcă pe urmele P$D! Până și Dan Barney se aseamănă cu Adrian Năstase la aroganță și nesimțire.

    • Ar fi trebuit încă de la începutul așa ziselor privatizări să existe o lege care să fie bine gândită prin care guvernele să nu mai poată vinde pe nimic activele deținute de către stat contra unor comisioane uriașe iar vinovații să fie pedepsiți cu 20 – 25 de ani și făcuți public prin mass media.

  5. Dacă s-ar privatiza la vreun smecher , ar da toate vagoanele la fier vechi cu un profit imens

  6. Bine ca a fost adus inapoi acest idiot . A mai fost director general prin 2010…2011 si primul lucru a fost sa-si cumpere supermasina de 60000 euro , pina l-au dibuit cine trebuie si l-au dat afara . Cunosc acest individ intrucit am lucrat impreuna la UNICOM TRANZIT , el fiind adus de alt cretin Bucureanu care era pe vremea aceea director general la Unicom , si coleg de partid cu acest jeg . A fost si el dat afara in 2017 ca multi altii de acelas jeg care a fost bucureanu . aici sa nu va asteptati sa faca ceva bun , ca nu stie si nu poate . Probabil ( sigur ) e pupincuristul actualului ministru de la Transporturi . Apropo : Marea realizare a lui Frasinoi a fost la Unicom faptul ca a depistat ca unii isi incarcau decontul la deplasari cu 50 pina la 150 de lei cu bilete false ! Da este o mare capacitate . Pacat de aceasta societate , care se va alege praful de ea !

    • @Mihai
      Meștere,ești prost…..informat!
      Mașina aia de care faci vorbire, fusese achiziționată de fostul DG Grațian Călin…..S-a scris in presa vremii……

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.