Home » Articole » Noduri rutiere pe autostrăzile care pornesc din București spre Pitești, Constanța și Ploiești: A fost publicată în SEAP execuția nodurilor de la Ionești pe Autostrada A1, Dragoș-Vodă pe A2 și Gruiu pe A3, contracte de 178 milioane lei

Noduri rutiere pe autostrăzile care pornesc din București spre Pitești, Constanța și Ploiești: A fost publicată în SEAP execuția nodurilor de la Ionești pe Autostrada A1, Dragoș-Vodă pe A2 și Gruiu pe A3, contracte de 178 milioane lei

Noduri rutiere pe autostrăzile care pornesc din București spre Pitești, Constanța și Ploiești: A fost publicată în SEAP execuția nodurilor de la Ionești pe Autostrada A1, Dragoș-Vodă pe A2 și Gruiu pe A3, contracte de 178 milioane lei
Ascultă articolul

S-au publicat în Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP) cele trei contracte pentru execuția nodurilor rutiere de la Ionești, Dragoș-Vodă și Gruiu, pe Autostrăzile care pornesc din București, A 1, A 2 și A 3, valoarea totală a celor trei contracte fiind cuprinsă între 178 și 211 milioane lei. Durata de execuție este de 10 luni, iar garanția de 5 ani.

Urmărește cele mai noi producții video G4Media
- articolul continuă mai jos -

Deși directorul general CNAIR, Cristian Pistol anunțase că lucrările vor fi finanțate din fonduri europene prin Programul Transport 2021-2027, în documentație, nu se menționează clar sursa finanțării, dar CNAIR estimează că ar obține finanțarea în primul semestru din 2024 : ,,Prezenta procedura de achizitie publica este initiata sub incidenta urmatoarei conditii: Incheierea contractului de achizitie publica este conditionata de obtinerea/ aprobarea finantarii lucrarilor din fonduri de la bugetul de stat si/ sau fonduri europene nerambursabile, semnarea contractului fiind posibila doar in situatia in care se respecta dispozitiile referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intra sub incidenta legislatiei privind finantele publice. In cazul în care, indiferent de motive, obtinerea/aprobarea finantarii lucrarilor din fonduri de la bugetul de stat si/ sau fonduri europene nerambursabile nu se realizeaza si/sau cererea/contractul de finantare nu va acoperi valoarea ofertei desemnate castigatoare, Autoritatea Contractanta va aplica prevederile art. 212 alin (1) lit. c) teza a II-a din Legea 98/2016, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Autoritatea Contractanta estimeaza ca va obtine finantarea necesara semnarii contractului in primul semestru al anului 2024 ” documentație SEAP.

Pe A1 București – Pitești nodul rutier de la Ionești km 72 va fi realizat la intersecția cu Drumul Județean 702 F, județul Dâmbovița, pe Autostrada Soarelui nodul rutier de la Dragoș-Vodă este proiectat la km 90 în județul Călărași, intersecție cu DJ 306, iar pe A3 București – Ploiești la Gruiu, km 36, intersecția cu Drumul Județean 101 C, în Ilfov. Contractul de proiectare a fost semnat cu Search în primăvara 2021, avea 10 luni termen de relizare, iar ultimul termen de finalizare a fost 24 octombrie 2023, după 16 acte adiționale, după cum Economedia a explicat aici.

Citește integral pe economedia.ro

Lasă un răspuns

Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.
Vă rugăm să țineți cont că folosirea injuriilor, a limbajului instigator la ură, a apelurilor la violență sau trimiterea repetată, în mod abuziv, a aceluiași comentariu pot duce nu doar la ștergerea mesajului, ci și la suspendarea temporară a dreptului de a comenta. Site-ul nostru încurajează dezbaterile aprinse, dar civilizate. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru contribuția la o discuție bazată pe argumente, nu pe atacuri.

Citește și

Top Articole