G4Media.ro

Nicuşor Dan vrea mai multe linii de tramvai în București

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

20 comentarii

  1. Nicusor Dan are o obsesie cu tramvaiele. Una stupida.

    • Otrepele PSDiste merg doar cu mașina. De ce să ajungem mai devreme, când putem să stăm blocați în trafic, nu?

    • Tramvaiul e un mijloc de transport ecologic. Dacă șinele ar fi reabilitate, tramvaiul ar putea însemna să ajungi mai repede și mai ieftin acolo unde ai nevoie.

    • e mai rezilient, ca sa zic asa, un autobuz cu burduf

  2. Nimicitor Ban face numai bine bucureștenilor din toate punctele de vedere . Le doresc să îl mai aleagă câteva mandate .

    • Scrie o listă cu ce a făcut Firea pentru București.

    • Eu dinainte de ’89 am fost membru de partid și am rămas nostalgic după comuniști! De aici și preferințele mele pentru PSD.

    • Sarmea a facut WiFi gratis in STB ca sa aiba geniile A310 net de unde sa scrie prostii. Acum ca Rusia saraceste cu fiecare ora trecuta si rublele nu mai valoreaza nici cat hartia igienica, A310 nu mai are de unde sa plateasca net. Noroc cu Sarmea.

    • List:
      -nimic
      – pomeni, vouchere, adică nimic
      – paranghelii pe bani publici, tot nimic

    • Firea a facut foarte putine lucruri utile, dar tot e ceva fata de Nicusor care n-a facut nimic.

  3. Între a vrea și a fi in stare a face este o mică diferență

  4. Teanvaie aeriene , ca în brooklin și mai se eliberează de aglomerație. 🙂

  5. Andrei Rigu, consilier USR, a spus: „În momentul de față nu sunt bani, bugetul Capitalei este depășit de cheltuielile pe care le are. În măsura în care cererile de finanțare care au fost depuse pentru aceste proiecte, atât din fonduri PNRR, cât și din fonduri Anghel Saligny vor fi aprobate, da, putem discuta măcar de începerea acestor proiecte.

    PNDL3-ul ala rau, da?

    • Tramvaiele nu sunt ecologice, fac zgomot si poluează.
      Se pot cumpăra autobuze electrice sau înființa linii de troleibuze.

  6. Firea infiintase o linie pilot dde autobuze scolare.
    Nicusor, in loc sa extinda liniile de autobuze școlare, a desființat – o si pe cea pilot.
    Firea a infiintat Termoenergetica. Inca aveam caldura iarna in apartamente.
    Cum s-a instalat incapabilul Nicusor pe fotoliul de primar, nu mai avem aproape deloc caldura in apartamente si ne usuca plata la enel, din cauza ca ne salvam viata folosind calorifere electrice.

    • Bravo pătrățel! Ne crezi proști sau uituci? Fierea a schimbat numele RADET, n-a înființat nimic.
      Iar „liniile școlare” plimbau elevii prin cartierul Titan, să-i ducă la școala 195, după ce a fost desființată școala 69 (dată apoi drept sediu poliției locale).

    • Ursuleț, RADET e in faliment, iar Termoenergetica e o companie noua. Dar ca orice pluserist, vorbesti cu convingere despre lucruri pe care nu le cunosti.

  7. Tramvaiele sunt cele mai bune, avand in vedere strazile inguste din Bucuresti. Se pot realiza pe un fir de ducere pe anumite strazi si intoarcere pe alte strazi. Marile orase, Praga, Amsterdam, Bruxelles, etc.au tramvaie.. Sarma in cur a scos tramvaie si a adus autobuze turcesti, luate cu comision, care abia circula pe multe strazi si blocheaza traficul. Ca nu au cum sa faca culoare speciale autobuze, le pune sa mearga pe linia de tramvai, alta tampenie!