Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Un motor de mașină tradițional este o mașinărie complexă a ingineriei, cu pistoane care se mișcă în sus și în jos, arcuri care se comprimă și se decomprimă, arbori care se rotesc, supape care se deschid și se închid și angrenaje care se învârt. Asta ca să nu mai vorbim de o transmisie, care leagă motorul de roți, care este o mașină complexă la rândul ei. Un motor electric, pe de altă parte, este de fapt doar niște magneți înfășurați în fire și are nevoie doar de o transmisie cu o singură viteză. Această simplitate îngrijorează sindicatul United Auto Workers, scrie CNN.
O estimare frecvent repetată este că, având mai puține piese sub capotă, vehiculele electrice necesită cu 30% până la 40% mai puțină forță de muncă decât mașinile pe benzină. Totuși, nu este atât de simplu, iar unii cercetători susțin că economiile de forță de muncă ale vehiculelor electrice au fost mult supraevaluate.
Oamenii presupun că aceste estimări sunt adevărate, a declarat cercetătorul Turner Cotterman, deoarece se bazează în mare parte pe numărul de piese mobile dintr-un vehicul electric. Deoarece există mai puține piese în mașinile electrice decât în cele pe benzină, oamenii își dau seama că acestea necesită mai puțină muncă pentru a fi fabricate, a declarat Cotterman, care a lucrat la un raport al Universității Carnegie Mellon pe această temă și care este acum asociat la McKinsey and Company.
Citește integral pe economedia.ro