Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Lucrările pentru modernizarea Magistralei de tren Brașov – Sighișoara avansează foarte greu, după doi ani de la deschiderea șantierelor stadiul fizic de execuție pe cele trei loturi fiind cuprins între 10 și 14%, potrivit unui răspuns al companiei CFR Infrastructură pentru Economedia.
Lucrările de modernizare pe linia de tren Brașov – Sighișoara costă aproape 6 miliarde lei, cuprind trei loturi și se desfășoară cu fonduri europene, finanțarea fiind asigurată prin Programul Connecting Europe Facility (CEF), termenul limită pentru decontarea lucrărilor fiind 2023.
România a pierdut deja peste 300 de milioane de euro, fonduri europene tocmai pentru că a întârziat foarte mult contractarea lucrărilor pe această secțiune a Magistralei M 300 și riscă să piardă în continuare bani dacă la nivelul Comisiei Europene nu se acceptă o fazare (transfer) a proiectelor pe un alt exercițiu financiar (POT) indiferent de stadiul fizic de execuție (fazarea proiectelor se acceptă dacă șantierul este la măcar 40% execuție).
Citește integral pe economedia.ro