G4Media.ro

UPDATE Ministerul Transporturilor: 61% din rețeaua rutieră are durata de funcționare expirată.…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

13 comentarii

  1. … din partea mea … să ia de la „APĂRARE” … din pensiile speciale ale militarilor …
    Și așa … sunt bani aruncați !

    • DE LA 1 IANUARIE TOȚI DIN 1992 ,PRIMARI, VICEPRIMAR, PRESEDINTE DE CONSILII JUDEȚENE SI VICEPREȘEDINȚI, PRIMESC PENSII SPECIALE, LEGE DATĂ DE DĂNCILA IN MAI 2019.

  2. E prea mult,
    Ganditi-va cate pensii poti mari cuc banii astia.

  3. Ai naibii exploatatori nu ar recunoaste ca taxa de pod de peste Dunare pentru persoane fizice e ilegala. Banii ăia sunt colecati de un sistem mafiot

  4. Întrebarea mea este simpla pt Ministerul Transporturilor: ce se întâmplă cu banii colectați din vignete, având în vedere că România este în mare o uliță?
    Cine susține diferit, ori e idiot, ori nu a ieșit în viața lui din tara.

  5. Solutiile sunt extrem de simple:
    1° Constructia/repararea/intretinerea soseleleo, facute 100% de straini. Orice companie straina din UE, cu 100% personal strain. Daca pe santier, apare un singur lucrator roman, santierul se strica.
    2° Elaborarea unei strategii plurianuale. Facuta de un caninet strain din UE, cu personal strain. Depusa la Comisie si cerut finantare europeana. Comisia va acorda finantare. Nu 100%, bineinteles, insa majoritara.
    3° (neobligatoriu) Privatizarea autostrazilor. Insa, Romania nu poseda in ziua de astazi absolut nici o autostrada. Ceea ce se numeste pompos autostrada, este de fapt un drum expres de amre vitzea. Pentru a fi autostrada, trebuie absolut sa posede borne SOS si toalete. Nu masini care circula pe banda de urgenta (o erezie) si toalete „écologice”, care nu sunt altceva decat simple toalete pentru muncitori, pe santier.

    Este foarte clar, ca romanii nu stiu, nu pot, etc, sa construiasca drumuri. Nu este grav, de aceea exista societati straine. Absolut oricare este mai buna decat cea mai „buna” romaneasca. Iar cel mai important lucru: zero muncitori romani, altfel, „doreii” vor face exact ceea ce se intampla din 1990 pana astazi

    • Sa faca strainii? La ei chiar asa bine e? Atunci sa stai la ei sa nu mai calci in Romania! Sa faca nemtii … uite vw diselgate! Am fost in Franta, Italia, Germania atat cu masina cat si cu avionul! Iti place ca pe fiecare autostrada din Franta sau Italia platesti?
      Sa faca romanii, pt ca daca vreau pot face licruri f bune!
      Sa stai in strainatate, sa nu mai calci in Romania, daca nu vrei ca romanii sa munceasca n tara lor!

    • In Italia, in Franta, in Spania, platesc. Insa locuitorii, nu mai finanteaza tronsoanele private. Ele sunt reparate, construite, imbunatatite de proprietarii privati. Asta, in plus fata de pretul platit la achizionarea concesiunii (numarul anilor) pretul platit, ducandu-se la bugetul statului.

      Deocamdata, tu nu circului pe absolut nici o autostrada, in Romania. Circuli pe drumuri expres cu 2×2 benzi, cu separator intre sensuri. Nu sunt autostrazi, cum sunt numite pompos.

      Ia arata-mi tu un drum bun, construit de romani, cu conceptie romaneasca, cu utilage, inginerie, materiale si mana de lucru 100% romaneasca. Un singur drum expres de mare viteza.

      Romanii nu se pricep la asta, se pricep la alte lucruri bune, insa nu la conceptie/constructie de drumuri. De aceea si exista societati capabile sa o faca. Insa, daca tu preferi sa fie 100% romanesc, cu buget, conceptie, constructie si intretinere romaneasca, iti urez succes. In 30 de ani, se merge pe autostrazile lui Ceausescu. Se locuieste in blocurile lui eausescu, etc.
      Extrem de putin construit dupa. Ungaria a facut-o, Polonia a facut-o, Cehia, Slovacia, Slovenia, Croatia, Lituania, Letonia, Estonia, au facut-o. Singuri romanii si bulgarii, au ramas sa circule pe putinele lor drumuri expres si sa se schilodeasca, sa moara, pe 2×1 benzi, in rest.
      Este o infamie facuta ocuitorilor!

    • Cat despre restul comentariului tau nationalist… parca esti CV Tudor 😀

      Romanii lucreaza foarte bine, insa in strainatate. Avand colegi straini, sefi straini, utilaje straine, conceptii straine, inginerie straina si mai ales… fiind obligati sa respecte process-urile straine. Se obisnuiesc dupa ceva timp, sa nu mai „merge si asa”, „stiu eu mai bine”, „daca vreau o fac” si alte „doreli”.
      De aceea, atata timp cat nu vor fi facute de straini (pe banii lor, nu pe banii romanilor) vei avea aceleasi istorii, peste alti 30 de ani 🙁

  6. Cat la suta sunt salariile ?
    Taxele se duc in mare parte pe salariile, sporurile si privilegiile celor de la „stat” ?

  7. desfiintarea urgenta a CNAIR-ului… gaura neagra a infrastructurii rutiere… cu banii disparuti se construiau cel putin 1000 km de autostrazi…

  8. Cele mai importante autostrăzi sunt cele care vor produce venituri: Autostrada Pitesti-Sibiu, drumul expres Craiova-Pitești și tronsoanele de autostradă rămase de executat din zona Transilvaniei. Probabil că la banii alocați prin buget se adaugă fondurile europene. Sper să fie alocați bani și pentru întreținerea drumurilor județene pentru care de trei ani nu s-a făcut nimic. Sunt in continuare pline de gropi în localitățile cu primari PSD.

  9. These highways won’t be built because all the best Romanian workers are here in London picking our pockets on the tube.