G4Media.ro

Ministerul Educaţiei nu recunoaşte analfabetismul funcţional: nu există o definiţie la nivel…

Ministerul Educaţiei nu recunoaşte analfabetismul funcţional: nu există o definiţie la nivel internaţional. Ecaterina Andronescu: avem 40% analfabetism funcţional

Ministerul Educaţiei susține, într-o clarificare trimisă Edupedu.ro, că “nu există o definiție, un indicator sau o valoare asociate la nivel internațional a noțiunii de analfabetism funcțional”. Documentul este semnat de Biroul de Presă al Instituției. Pe de altă parte, afirmația este contrazisă chiar de către ministrul Ecaterina Andronescu, care a declarat că “Avem 40% analfabetism funcțional și nu putem lăsa aşa acest lucru.”

Mesajul primit de Edupedu.ro de la Ministerul Educaţiei pe 24 ianuarie este următorul:

Bună ziua,

Având în vedere articolul publicat pe Edupedu.ro, în data de 22 ianuarie, Ministerul Educației Naționale face următoarele clarificări:

Informație prezentată pe edupedu.ro: În aceeași seară (n.red. 20 ianuarie) ministrul și-a manifestat indignarea față de Oana Moraru și Cosmin Prelipceanu, care-i spuneau că avem 40% analfabetism funcțional: „Pe ce vă bazați dl Prelipceanu, pe ce vă bazați? Știți care e drama noastră? Sunt cifre care se vehiculează, care nu au niciun suport în realitate (…) Cred că trebuie să avem foarte mare responsabilitate atunci când vorbim de cifre exacte!”, a declarat Ecaterina Andronescu.

Donează prin PayPal paypal icon
Donație recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Abonează-te la newsletter

4 comentarii

  1. Oglinda, oglinjoara, cine-i cea mai buna miniszdreanta a Educatiei pe tara?

  2. domna profesor, acelea sunt numere. daca daddy spune cifre, dumneata il urmezi ? „adevarul” il stabileste partidul, conducatorul ? pana aici merge slugarnicia ?

  3. D-na ministru nu recunoaste pentru ca nu intelege.Din Raportul Miclea din anul 2007 nu a inteles nimic si nu l a recunoscut.Doamna are idei fixe despre educatie si nu cedeaza.Spun cu tarie ca d-na Andronescu este una din cele mai mari catastrofe pentru tot ce inseamna invatamant.Se opune la tot ce inseamna schimbare in bine ,iar din anul l995 este tot prin preajma si poate.Nimeni nu o poate convinge pentru a nu intelege si nu vrea.

  4. Nivelul de pregătire al multor profesori este foarte slab. Predau profesori care abia reușesc să obțină nota 5 la definitivat sau sunt prinși copiind la acest examen. Ce cunoștințe pot ei să transmită elevilor în aceste condiții ? Sunt profesori care lipsesc de la ore în mod repetat și care vorbesc urât cu elevii . Sunt și profesori foarte bine pregătiți care ar putea să aducă un plus învățământului, dar nu reușesc să obțină catedre la școlile bune din orașe deoarece nu au relații.

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.