Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Până în prezent, nu a fost cheltuit niciun euro din Planul Naţional de Redresare din Rezilienţă (PNRR) pentru digitalizare şi e foarte greu de crezut că, într-un timp atât de scurt, vom putea să absorbim sume atât de mari, având în vedere capacitatea de livrare pe care o au toate companiile din România, a afirmat, într-o conferinţă de specialitate, Mihnea Rădulescu, Business Director, Vodafone România, citat de Agerpres.
„Până în momentul acesta, acum când noi stăm pe scenă, nu a fost cheltuit niciun euro din PNRR pentru digitalizare. Asta e realitatea în care suntem. Dacă ne uităm la proiectele ieşite în licitaţie, pe care le putem numi proiecte dezvoltate sută la sută şi care aşteaptă să primească un executant, să spunem, în afară de Cloud-ul guvernamental, sunt foarte, foarte puţine, aproape deloc. Sunt multe proiecte la care se lucrează, însă realitatea este că suntem în urmă, din punctul meu de vedere, cu dezvoltarea de proiecte suficiente cât să acopere banii. De asta spuneam mai devreme că banii, din punctul meu de vedere, sunt infiniţi. De ce? Pentru că e foarte greu să ne imaginăm că, într-un timp atât de scurt, vom putea la nivelul ţării să absorbim sume atât de mari pentru digitalizare, având în vedere că niciodată nu s-a întâmplat aşa ceva în România şi capacitatea de livrare pe care o au toate companiile puse la un loc din România, în momentul ăsta”, a subliniat Rădulescu.
Prezent la aceeaşi conferinţă, Florin Popa – Business to Business Director Orange România, a punctat faptul că „PNRR-ul reprezintă o provocare din orice direcţie te uiţi”.
Citește integral pe economedia.ro