Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Primăria Cluj Napoca a prelungit cu peste o lună, până la 12 ianuarie 2024 termenul-limită pentru depunerea ofertelor la contractul de 211 milioane lei pentru supervizarea lucrărilor la Magistrala M 1 de metrou. Este cel mai mare contract de consultanță în transporturi de până acum, cu o valoare aproape dublă față de loturile de munte ale Autostrăzii A 1 Sibiu-Pitești. Este a patra licitație pentru asigurarea serviciilor de consultanță la contractul de aproape 2 miliarde de Euro, cel mai mare contract din Transporturi atribuit până acum. La licitația din octombrie, Primăria a stabilit un termen inițial pentru 10 noiembrie, prelungit apoi pentru 5 decembrie, iar marți, 5 decembrie Primăria a transmis în Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP) notificarea de prelungire pentru 12 ianuarie 2024, conform documentelor pe care le-a consultat Economedia : ,,Termenul limita de depunere a ofertelor se prelungeste pana la data de 12.01.2024″-SEAP. Contractul pentru supervizare este finanțat prin PNRR, dar borna din PNRR stabilește semnarea tuturor contractelor cel mai târziu la 31 decembrie 2023, ceea ce nu mai poate fi cazul.
Etapa de proiectare a primei magistrale de Metrou din afara Bucureștiului a început la 1 septembrie 2023, iar Guvernul pregătește despăgubiri-record de 283 milioane lei pentru proprietarii care vor fi expropriați (detalii aici).
Magistrala de metrou M1, prima linie din afara Bucureștiului, are 21 de stații, costă 9 miliarde lei, din care 1,5 miliarde lei fonduri din PNRR, iar termenul de realizare este de 8 ani. Constructor este Asocierea Gulermak (Turcia) – Alstom – Arcada.
Citește integral pe economedia.ro