Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Guvernul a aprobat marţi indicatorii tehnico- economici pentru Magistrala de Metrou M 1 de la Cluj Napoca, linia cu 19 staţii şi o lungime de 21 kilometri, având o valoarea totală a investiţiei de 2 miliarde de euro – din care 300 de milioane prin PNRR (pentru lucrări la staţii şi structuri). Termenul de realizare este de 8 ani, iar licitaţia pentru execuţie ar trebui lansată anul viitor. Linia face parte din proiectul ,,Trenului Metropolitan şi Metrou”, sistem de transport care ,,taie” Clujul de la Vest la Est. Pentru prima fază a proiectului sunt prevăzute lucrări la structuri pentru secţiunea Sfânta Maria- Europa Unită, 9 staţii şi 7,5 kilometri cu termen de realizare 2026 în timp ce, faza a doua, următoarele 10 staţii pe segmentul Florești – Sf. Maria și Mărăști – Muncii (10 stații, un depou) – 12,6 km., după cum Economedia a scris aici.
Citește integral pe economedia.ro
E si statia Rachitele in caietul de sarcini?
…aia mai la vară. Când termină ” Gilau”.
👍👍👍👍
stati linistiti ca nu se face nici un metrou la nici un cluj. „2 miliarde de euro – din care 300 de milioane prin PNRR”. lol. adevaru-i ca fix metrou lipseste la cluj
Mai bine renunță :)) 11 ani de noroi, praf, aglomerație, zgomot, poluare ca în India. Doritorii ar fi trebuit să stea minim un an in Dr. Taberei să înțeleagă despre ce e vorba :)))) Vai de capul lor.
@lime bravo, ai dat informații corecte. Cum să aloci bani pentru asemenea fantezii? Cu banii ăia pot face multe pentru copii din orfelinate de exemplu. Multă sănătate!
Titlul stirii este gresit. Ar trebui pus sub forma:
„Guvernul a aprobat inca 20 de ani de WC in curte pentru sute de mii de romani”.
Zeci de km de drum ce ar fi putut fi asfaltati vor ramane la nivel de pamant inca 30-40 de ani ca clujenii sa-si construiasca metrou acolo unde un pasaj si o statie de tramvai ar fi putut rezolva problema cu 1-2 milioane de EUR
Corect, bine punctat.
Câtă invidie prostească.
Linia de metrou ar mai scoate pe unii din căruțele care sugrumă orașul…
Dar, ce știu unii…